برخی منابع از وجود پردازنده 5G در هواوی میت ۶۰ پرو خبر دادند

برخی از رسانه‌های چینی اعلام کردند دو گوشی جدید هواوی با نام میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو به پردازنده 5G مجهز هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا هواوی از گوشی‌های جدید سری میت ۶۰ در سکوت خبری رونمایی کرده است. در حالی که هنوز مشخصات فنی این دو گوشی به […]

برخی از رسانه‌های چینی اعلام کردند دو گوشی جدید هواوی با نام میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو به پردازنده 5G مجهز هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا هواوی از گوشی‌های جدید سری میت ۶۰ در سکوت خبری رونمایی کرده است. در حالی که هنوز مشخصات فنی این دو گوشی به طور رسمی منتشر نشده است برخی منابع از وجود پردازنده 5G در آن خبر داده‌اند.

هواوی در سایت خود در مورد این دو گوشی گفته است قرار است میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو یک اتصال پایدار در شبکه و تجربه ارتباطی بهتر را به کاربر ارائه کنند.

برخی از رسانه‌ها مانند گیزموچاینا اعلام کردند پردازنده کایرین ۹۰۰۰ اس موجود در این گوشی می‌تواند از فناوری 5G پشتیبانی کرده و تماس ماهواره‌ای را نیز برقرار کند.

این در حالی است که هواوی برای آخرین بار تراشه‌های کایرین را در سال ۲۰۲۰ و برای گوشی‌های میت ۴۰ ساخته بود. هنوز مشخص نیست مودم 5G به کار رفته در این دو گوشی به صورت اختصاصی توسط این شرکت تولید شده باشد یا خیر. در صورتی که ادعای رسانه‌ها صحت داشته باشد وجود این فناوری در گوشی‌های جدید هواوی می‌تواند مزیت بزرگی برای این شرکت محسوب شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال