سونی از هدفون جدید خود موسوم به MDR-1000X رونمایی کرد؛ فناوری حذف صداهای مزاحم

معمولا کسانی که وقت آزاد خود را به موسیقی اختصاص می‌دهند، صدای محیط اطراف یکی از دغدغه‌های آنان بوده است. به‌عنوان مثال صدای گریه‌ی بچه در اتوبوس، صدای وحشتناک موتور هواپیما و یا بوق ماشین‌ها همگی مسائلی هستند که می‌توانند این دسته از افراد را ناراضی نگه‌دارند. در اینجاست که هدفون‌های نویز کنسلینگ می‌تواند به […]

معمولا کسانی که وقت آزاد خود را به موسیقی اختصاص می‌دهند، صدای محیط اطراف یکی از دغدغه‌های آنان بوده است. به‌عنوان مثال صدای گریه‌ی بچه در اتوبوس، صدای وحشتناک موتور هواپیما و یا بوق ماشین‌ها همگی مسائلی هستند که می‌توانند این دسته از افراد را ناراضی نگه‌دارند. در اینجاست که هدفون‌های نویز کنسلینگ می‌تواند به کمک این کاربران بیاید و سونی در رویداد IFA از هدفون جدید خود موسوم به MDR-1000X رونمایی کرده است.

سری هدفون‌های MDR سونی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است به طوریکه معمولا این هدفون‌ها جز پیشنهادهای خرید موسیقی‌دوستان است. حالا سونی با هدفون MDR-1000X تکنولوژی جدیدی را معرفی کرده که به گفته‌ی آن‌ها، این هدفون می‌تواند با اندازه‌ی سر و گوش کاربر به خوبی خود را وفق دهد. این گفته‌ی سونی بدان معناست که هدفون جدید این شرکت برای هرچه‌ بهتر شدن ویژگی نویز کنسلینگ، خود را با شکل گوش‌ کاربر وفق داده و اندازه‌ی مناسب را انتخاب می‌کند. علاوه‌براین، هدفون جدید شرکت سونی از فایل‌های Hi-Res Audio نیز پشتیبانی می‌کند. سونی در این هدفون از تکنولوژی LDAC نیز استفاده برده که می‌تواند سه برابر کیفیت بیشتری را نسبت به هدفون‌های بلوتوث به کاربران تحویل دهد.

سونی از هدفون نویزکنسلینگ جدید خود موسوم به MDR-1000X رونمایی کرد

برای کسانی هم که از فرمت MP3 برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند سونی تکنولوژی DSEE HX را در این هدفون تازه‌وارد به کار برده است. با استفاده از این تکنولوژی موسیقی‌های کاربران به بالاترین کیفیت ممکن خود رسیده و تقریبا کیفیتی برابر با فایل‌های Hi-Res Audio را به کاربر تحویل می‌دهد. هدفون MDR-1000X حدودا 400 دلار قیمت داشته و قرار است از اواخر مهرماه به صورت رسمی وارد بازار شود.

سونی از هدفون نویزکنسلینگ جدید خود موسوم به MDR-1000X رونمایی کرد

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال