سونی در ماه آینده میزبان یک رویداد واقعیت مجازی در رابطه با پلی‌استیشن خواهد بود

با اینکه بسیاری از وب‌سایت‌ها معتقد هستند که سونی هدست واقعیت مجازی خود را زودتر از نیمه‌ی دوم سال جاری معرفی نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد که سونی می‌خواهد به وعده‌ی خود در رابطه با معرفی و عرضه‌ی این هدست در نیمه‌ی اول سال 2016 عمل نماید. اخیرا سونی در حال فرستادن دعوتنامه‌هایی برای […]

با اینکه بسیاری از وب‌سایت‌ها معتقد هستند که سونی هدست واقعیت مجازی خود را زودتر از نیمه‌ی دوم سال جاری معرفی نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد که سونی می‌خواهد به وعده‌ی خود در رابطه با معرفی و عرضه‌ی این هدست در نیمه‌ی اول سال 2016 عمل نماید.

اخیرا سونی در حال فرستادن دعوتنامه‌هایی برای حضور افراد متخصص در رویداد 25 اسفند خود می‌باشد و قصد دارد این مراسم را درست پیش از شروع کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان بازی‌ها برگزار نمایند. در سال 2014 که برای اولین بار هدست واقعیت مجازی Morpheus این شرکت معرفی شد، مشخص کردن یک زمان برای عرضه شدن واقعا کاری دشواری برای مدیران سونی بود و با گذشت نزدیک به 2 سال، به نظر می‌رسد که هنوز زمان عرضه‌ی دقیق این هدست کار سختی باشد.

psvrgdc

همچنین باید اشاره داشته باشیم که مدیر ارشد اجرایی GameStop، آقای Paul Raines اعلام کرده که هدست‌های واقعیت مجازی و سیستم‌های آنها که برای کنسول‌های بازی توسعه داده شده را نمی‌توانیم زودتر از پاییز سال 2016 در بازار ببینیم. با توجه به این موضوع، این احتمال وجود دارد که سونی در رویداد جدید خود تنها بخواهد از هدست خود رونمایی نموده و زمان عرضه‌ی آن را به آینده موکول کند.

البته تا شروع این مراسم نزدیک به یک ماه باقی مانده و در این زمان ممکن است هر اتفاقی بیفتد، اما ما امیدوار هستیم تا بتوانیم هدست واقعیت مجازی Morpheus شرکت سونی را در نیمه‌ی اول سال جاری در بازار ببینیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال