به زودی سونی اپلیکیشن اختصاصی خود برای ریموت کردن بازی‌های PS4 بر روی PC را معرفی خواهد کرد

چند روز پیش بود که یکی از توسعه‌دهندگان مستقل با نام “Twisted”، توجه همگان را با معرفی اپلیکیشنی اختصاصی با امکان ریموت کردن بازی‌های PS4 برای PC، به خود جلب نمود. حالا مسئولان سونی به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کردند که هم‌اکنون آنها بر روی یک اپلیکیشن اختصاصی برای ریموت کردن بازی‌های […]

چند روز پیش بود که یکی از توسعه‌دهندگان مستقل با نام “Twisted”، توجه همگان را با معرفی اپلیکیشنی اختصاصی با امکان ریموت کردن بازی‌های PS4 برای PC، به خود جلب نمود. حالا مسئولان سونی به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کردند که هم‌اکنون آنها بر روی یک اپلیکیشن اختصاصی برای ریموت کردن بازی‌های PS4 بر روی PC کار کرده و به زودی آن را معرفی خواهند کرد.

آقای Shuhei Yoshida، مدیرعامل Sony Entertainment در خبری در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر، اعلام کرد که مهندسین سونی در حال توسعه نسخه‌ی رسمی از اپلیکیشن Remote Play با امکان ریموت بازی‌ها بر روی PC و Mac هستند. البته هنوز معلوم نیست که این خبر به دنبال معرفی نسخه‌ی رسمی از این اپلیکیشن توسط Twisted منتشر شده یا نه، اما مسلما این شرکت قصد دارد Remote Play را به زودی و به صورت رسمی معرفی نماید. نکته‌ی بسیار جالب در مورد این پیام، پایان دادن به متن به همراه شکل خنده (D:) است، موضوعی که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

در مورد اپلیکیشنی که هفته‌ی پیش Twisted آن را معرفی کرده بود، باید بگوییم که کاربران برای استفاده از آن مجبور به پرداخت پول بودند و باید ماهیانه 10 دلار می‌پرداختند. اما اپلیکیشن ریموت سونی، می‌تواند با دستگاه‌های اندرویدی نیز سازگار باشد و احتمالا به صورت رایگان نیز عرضه خواهد شد.

به هر حال هم‌اکنون این اپلیکیشن توسط Twisted در حال توسعه بوده و به فروش می‌رسد و احتمالا با معرفی و عرضه‌ی نسخه‌ی رسمی از اپلیکیشن Remote Play توسط سونی، Twisted و برنامه‌های وی برای ریموت کردن بازی‌های PS4 بر روی PC، برای همیشه به فراموشی سپرده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال