مشکل گوشی Xperia X Performance سونی به‌زودی حل می‌شود

هیچ‎ چیزی آزاردهنده‎تر از این نیست که پول خوبی برای یک گوشی‎هوشمند بپردازید ولی زمانی که بیشتر از همه به آن نیاز دارید از کار بیافتد. بسیاری از مصرف‎کنندگانی که گوشی Xperia X Performance سونی را خریداری کرده‎اند، متوجه شده‎اند که گاهی اوقات، بیشتر از حد معمول، شتاب‎سنج گوشی آن‎ها از کار میافتد. حتی با […]

هیچ‎ چیزی آزاردهنده‎تر از این نیست که پول خوبی برای یک گوشی‎هوشمند بپردازید ولی زمانی که بیشتر از همه به آن نیاز دارید از کار بیافتد. بسیاری از مصرف‎کنندگانی که گوشی Xperia X Performance سونی را خریداری کرده‎اند، متوجه شده‎اند که گاهی اوقات، بیشتر از حد معمول، شتاب‎سنج گوشی آن‎ها از کار میافتد.

حتی با آن‎که آن‎ها به انجمن‎های پشتیبانی این شرکت ژاپنی شکایت خود را ابزار داشته‎اند، ولی درخواست‎های آن‎ها تا همین اواخر شنیده نشده رها شده بود. ظاهرا، شرکت سونی قادر به رفع این مشکل بوده و به کاربران قول داده است که به زودی یک بسته‎ی اصلاحی نرم‎افزاری برای این مشکل ارائه دهد.

متاسفانه، این شرکت هیچ‎گونه تاریخی را برای ارائه‎ی این بسته‎ی اصلاحی اعلام نکرده است. تا زمانی که این بسته‎ی اصلاحی نرم‎افزاری به گوشی‎های هوشمند اکسپریا X Performance برسد، راه حلی وجود دارد که می‎توانید آن را امتحان و شتاب‎سنج این گوشی را دوباره فعال کنید.

طبق گفته‎ی سونی، اگر عملکرد شتاب‎سنج متوقف شود، بایستی گوشی اکسپریا X Performance خود را ری‎استارت کنید و امیدوار باشید که این امر مشکل را، حداقل موقتی، برطرف خواهد کرد.

متن زیر گفته‎ی یکی از اعضای تیم پشتیبانی این شرکت است

من بایستی از تمامی افرادی که گزارش‎های خود را در این رابطه ارسال کرده‎اند تشکر کنم و مجددا بابت هرگونه ناراحتی و دردسری که ایجاد شده است عذرخواهی کنم. من اطلاعاتی را دریافت کرده‎ام که یک آپدیت جدید نرم‎افزاری در مدت کوتاهی برای رفع این مشکل ارائه خواهد شد. تا زمانی که این آپدیت نرم‎افزاری ارائه شود، اگر پاسخ‎دهی شتاب‎سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس سنج، سنسور نور محیطی، مجاورتی، فشارسنج یا قابلیت چرخش صفحه‎نمایش متوقف شد، سعی کنید گوشی را به عنوان یک راه‎حل ری‎استارت کنید.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال