گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس سونی پیش نمایش اندروید 7 را دریافت خواهد کرد

به دنبال بازتابی برای طرح بتای اکسپریا برای اندروید مارشملو 6.0، شرکت سونی طرح بتای جدیدی را راه‎اندازی که به کاربران گوشی‎های اکسپریا ایکس پروفورمنس اجازه می‎دهد یک نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید 7.0 نوقا را محک بزنند. از آن‎جایی‎که این طرح بتا است، نباید انتظار یک عملکرد قاطع، قابلیت‎های پیشرفته یا پایداری دستگاه را از این […]

به دنبال بازتابی برای طرح بتای اکسپریا برای اندروید مارشملو 6.0، شرکت سونی طرح بتای جدیدی را راه‎اندازی که به کاربران گوشی‎های اکسپریا ایکس پروفورمنس اجازه می‎دهد یک نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید 7.0 نوقا را محک بزنند.

از آن‎جایی‎که این طرح بتا است، نباید انتظار یک عملکرد قاطع، قابلیت‎های پیشرفته یا پایداری دستگاه را از این سیستم‎عامل داشته باشید، حداقل در این مرحله‎ی ابتدایی از این طرح این‎چنین نخواهد بود. شرکت سونی می‎گوید که طرح جدید بتای این شرکت نه تنها به گوشی‎های اکسپریا ایکس پرفورمنس اجازه خواهد داد نسخه‎ی در پیش روی اندروید نوقا را محک زنند بلکه هم‎چنین کانال‎های ارتباطی بین کاربران و توسعه‎دهندگان باز خواهد کرد. به عبارت دیگر، سونی نیاز دارد که کاربرانش مشکلات احتمالی این سیستم‎عامل را به توسعه‎دهندگان گزارش دهند تا تیم مهندسین این شرکت بتوانند یک تجربه‎ی بی‎نقص در زمانی که نسخه‎ی عمومی و تجاری اندروید نوقا عرضه شود، فراهم کنند.

پیش نمایش اندروید 7

در حال حاضر به نظر می‎رسد که طرح جدید بتای اکسپریا تنها در اختیار مالکین گوشی Xperia X Performance قرار خواهد گرفت، گوشی که دومین محصول جدید در سری گوشی‎های جدید اکسپریا ایکس به شمار می‎رود. طبق اوضاع موجود، نمی‎توان گفت که نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید 7.0 نوقا در نهایت برای سایر گوشی‎های موجود در سری جدید گوشی‎های سونی ارائه خواهد شد یا نه. طرح بتای اندروید 6.0 مارشملو سونی تنها در اختیار گوشی‎های اکسپریا Z3 و Xperia Z3 Compact قرار گرفته بود.

البته این اخبار برای کاربران آمریکایی زیاد خوشایند نخواهد بود چون در حال حاضر این طرح در اختیار آن‎ها قرار نگرفته است. فعلا، تنها کاربران چند کشور اروپایی این دسترسی را دارند.

کاربران کشوران فنلاند، دانمارک، سوئد، لیتوانی، استونی، لتونی، ایسلند، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و هلند می‎توانند با رفتن به این لینک بخشی از این طرح باشند. سونی اشاره می‎کند که تنها تعداد جایگاه‎های موجود محدود است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال