دو گوشی دیگر سری X سونی رونمایی شدند؛ اکسپریا X و اکسپریا X Performance

شرکت بزرگ سونی امروز در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل از خانواده جدید گوشی‌های اکسپریای X خود پرده برداشت که شامل 3 گوشی اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا X Performance هستند و ما در تک‌نیوز دقایقی پیش معرفی اکسپریا XA را پوشش دادیم و حال نوبت به دو عضو دیگر […]

شرکت بزرگ سونی امروز در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل از خانواده جدید گوشی‌های اکسپریای X خود پرده برداشت که شامل 3 گوشی اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا X Performance هستند و ما در تک‌نیوز دقایقی پیش معرفی اکسپریا XA را پوشش دادیم و حال نوبت به دو عضو دیگر این خانواده است.

اکسپریا X سونی

هر سه گوشی این سری دارای نمایشگرهای 5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل هستند و دیگر خبری از فبلت‌ نیست. علی‌رغم سنت همیشگی این شرکت در طراحی باریک، این سری قاب پشتی گوشی‌ها فلزی شده و کمی ضخیم‌تر شده‌اند. اکسپریا با تنوع رنگی مشکی گرافیت، سفید، لیمو طلایی و رزگلد دارای یک چیپست اسنپ‌دراگون 650 بوده و از 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار است. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسوری 23 مگاپیکسلی بوده و مجهز به قابلیت فوکوس خودکار هیبریدی سونی است و این دوربین می‌تواند عملیات عکسبرداری را تنها در 0.6 ثانیه انجام دهد. سونی با در نظر گرفتن یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، تجهیزات عکسبرداری این گوشی را قدرت بخشیده و نشان داده که این بار هم تمرکز عجیبی روی دوربین محصولات خود دارد.

Xperia X

ژاپنی‌ها قول داده‌اند که باتری 2620 میلی‌آمپرساعتی این گوشی عملکرد خوب و عمر زیادی را ارائه دهد که بر همین مبنا هم باتری آن با هربار شارژ 2 روز دوام خواهد آورد. این پایان کار نبوده و سونی برای تکمیل قابلیت‌های محصول تازه‌نفس خود از اسپیکرهای استریو، Hi-res Audio و DNC استفاده نموده است.

اکسپریا X Performance سونی

سری جدید گوشی‌های سونی یک پرچم‌دار هم دارد و آن اکسپریا X Performance است که اگر شما به گوشی‌قدرتمندتری نیاز داشته باشید، چیپست اسنپ‌دراگون 820 این دستگاه به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیاز شما را برطرف خواهند کرد. از سوی دیگر این گوشی با دارا بودن گواهی IP68 در برابر آب مقاومت خواهد کرد.

Sony Xperia X Performance

سایر مشخصات این دستگاه نظیر دوربین 23 مگاپیکسلی با فوکوس هیبریدی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، تنوع رنگی و … مانند اکسپریا X بوده و تفاوتی ندارد. گفتنی است دوربین اصلی این گوشی قادر است ویدئوهایی با رزولوشن 4K را ضبط نموده و در شرایط نوری کم ایزوی 12800 را ارائه دهد.

مانند اکسپریا X، دکمه پاور این گوشی، یک سنسور اثر انگشت را در خود جای داده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال