گوشی هوشمند اکسپریا XA سونی رونمایی شد؛ میان‌رده 5 اینچی

همانطور که مستحضر هستید کنگره جهانی موبایل از دیروز رسما کار خود را آغاز کرده و شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ ( سری گلکسی اس 7)، ال‌جی ( G5)، آلکاتل، هواوی و ZTE محصولات خود را رونمایی کرده‌اند. در چارت برگزاری کنگره امروز نوبت سونی بود که محصولات جدید خود را به معرض نمایش بگذارد که […]

همانطور که مستحضر هستید کنگره جهانی موبایل از دیروز رسما کار خود را آغاز کرده و شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ ( سری گلکسی اس 7)، ال‌جی ( G5)، آلکاتل، هواوی و ZTE محصولات خود را رونمایی کرده‌اند. در چارت برگزاری کنگره امروز نوبت سونی بود که محصولات جدید خود را به معرض نمایش بگذارد که این امر هم محقق شده و شرکت ژاپنی تبار سونی در اولین اقدام از گوشی میان رده جدید خود موسوم به اکسپریا XA رونمایی کرده تا بدینوسیله خانواده سری X این شرکت، عضو جدیدی را به خود ببینند.

Sony-Xperia-XA-is-officia

این اکسپریای تازه‌نفس که آخرین نسخه از پلتفرم محبوب گوگل، یعنی اندروید 6 مارشملو را اجرا خواهد کرد، از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 برخودار بوده و قلب تپنده آن را یک چیپست MT6755 مدیاتک تشکیل داده و دارای دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه میکرواس‌دی است. همچنین این دستگاه که ابعادی معادل با 143.6 در 66.8 در 7.9 میلی‌متر و وزنی در حدود 138 گرم دارد، از یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو بهره برد و در نهایت هم یک باتری 2300 میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین نیروی موردنیاز سخت‌افزار آن را بر عهده خواهد داشت.

Sony-Xperia-XA-is-officia (1)

صفحه‌نمایش اکسپریا XA دارای ویژگی Edge-to-Edge/ لبه به لبه بوده که بر اساس آن صفحه‌نمایش در لبه های خود دارای انحنا بوده به نحوی که این انحا به لبه‌های گوشی متصل است. از سوی دیگر این گوشی با بهره‌گیری از مدیریت هوشمند باتری، قادر است تا 2 روز روشن مانده و انجام وظیفه نماید. گفتنی است تمامی گوشی‌های سری X سونی از فناوری شارژ Qnovo Adaptive برخوردار هستند.

ذیلا دیگر تصاویر این گوشی را می‌توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال