تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند اکسپریا XR سونی منتشر شدند

روند معمول درز تصاویر مربوط به یک گوشی‎هوشمند در پیش رو به نحوی است که ابتدا حدسیاتی زده می‎شود، سپس تصاویر زنده‎ی محوی از اتاق پشتی کارخانه‎ی تولید آن گوشی در سطح اینترنت منتشر خواهد شد. ولی در رابطه با گوشی‎هوشمند اکسپریا XR سونی این‎طور نیست (نامی که باید تایید شود ولی با شماره‎ مدل […]

روند معمول درز تصاویر مربوط به یک گوشی‎هوشمند در پیش رو به نحوی است که ابتدا حدسیاتی زده می‎شود، سپس تصاویر زنده‎ی محوی از اتاق پشتی کارخانه‎ی تولید آن گوشی در سطح اینترنت منتشر خواهد شد. ولی در رابطه با گوشی‎هوشمند اکسپریا XR سونی این‎طور نیست (نامی که باید تایید شود ولی با شماره‎ مدل F8331 نیز شناخته می‎شود).

در رابطه با این گوشی باید گفت ابتدا تصاویر زنده‎ای منتشر شده است (و حتی محو و نامشخص نیز نیستند)، این رندرها به لطف لو دهنده‎ی معروف توئیتری که با نام‎ کاربری @onleaks شناخته می‎شود، منتشر شده است که در زیر می‎توانید آن‎ها را مشاهده کنید. جای تعجبی وجود ندارد که هیچ‎گونه تفاوتی بین این رندرها وجود ندارد و در حقیقت واقعی به نظر می‎آیند.

همان‎طور که دیده می‎شود طراحی این گوشی کاملا جدید است، گرچه قرارگیری دکمه‎ی ترکیبی اسکنر اثرانگشت/پاور که در یک سمت گوشی دیده می‎شود، چیزی است که در گوشی‎های اکسپریا Z5 و اکسپریا X هم شاهد آن بودیم. دیگر تفاوت‎های بارز این گوشی وجود یک فلش دوتایی ال‎ای‎دی در پشت (گوشی‎های اکسپریا تا الان از تک فلش ال‎ای‎دی استفاده می‎کرده‎اند) و یک پورت یو‎اس‎بی Type-C در انتهای گوشی است.

علاوه بر این، داشتن فایل‎های حقیقی CAD به معنای داشتن ابعاد دقیق این گوشی است، به نحوی که گوشی‎هوشمند اکسپریا XR دارای ابعادی برابر با 146.4 در 71.9 در 8.1 میلی‎متر است. در مقایسه با گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس باید بگوییم این گوشی 2.7 میلی‎متر بلندتر، 1.5 میلی‎متر پهن‎تر و هم‎چنین یک میلی‎متر نازک‎تر است.