دعوتنامه‌های سونی برای نمایشگاه IFA 2016 ارسال شد؛ سونی با دستی پر به میدان می‌آید

سونی، برند مطرح ژاپنی‌ها، تقریبا هر چیزی را در دنیای تکنولوژی تجربه کرده و از پرچم‌داران گوشی‌های‌هوشمند گرفته تا هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را تولید کرده است. این شرکت محبوب دعوت‌نامه‌های خود را برای نمایشگاه IFA ارسال کرده که براساس آن می‌تواند گفت که قرار است سونی با دستی پر به میدان برود و از […]

سونی، برند مطرح ژاپنی‌ها، تقریبا هر چیزی را در دنیای تکنولوژی تجربه کرده و از پرچم‌داران گوشی‌های‌هوشمند گرفته تا هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را تولید کرده است. این شرکت محبوب دعوت‌نامه‌های خود را برای نمایشگاه IFA ارسال کرده که براساس آن می‌تواند گفت که قرار است سونی با دستی پر به میدان برود و از محصولات مختلفی رونمایی کند.

دربخش گوشی‌های‌هوشمند، شایعه شده که سونی گوشی جدیدی را تحت عنوان Xperia XR معرفی می‌کند؛ گوشی مورد بحث دارای فلش دوگانه و درگاه یو‌اس‌بی Type-C می‌تواند باشد. از دیگر مشصخه‌های این گوشی‌هوشمند مورد انتظار می‌توان به نمایشگری 5.1 یا 5.3 اینچی فول‌اچ‌دی به همراه چیپست اسنپ‌دراگون 820 و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. احتمالا سونی از سنسوری 23 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی این گوشی استفاده می‌برد اما فعلا مشخصه‌های دوربین جلوی اکسپریا XR فاش نشده است.

البته گوشی مورد نظر تنها محصولی نخواهد بود که سونی در این رویداد از آن صحبت می‌کند؛ همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید هدفون‌ جدید، هدست واقعیت مجازی پلی استیشن و لامپ هوشمند می‌تواند از دیگر محصولات جذاب سونی برای رویداد IFA باشد. رویداد IFA تنها ده روز دیگر در برلین آمریکا با حضور شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی برگزار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال