مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند اکسپریا XR و اکسپریا X کامپکت سونی پیش از شروع نمایشگاه IFA 2016 لو رفت

به تازگی تصاویر رندر گوشی اکسپریا X کامپکت را که توسط evleaks فاش شده بود مشاهده کردیم و حالا این بار مشخصه‌های فنی این گوشی به همراه گوشی اکسپریا XR توسط Techtastic لو رفته است. گمان می‌رود که سونی این دو گوشی را در رویداد IFA به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. البته مشصخات فنی گوشی […]

به تازگی تصاویر رندر گوشی اکسپریا X کامپکت را که توسط evleaks فاش شده بود مشاهده کردیم و حالا این بار مشخصه‌های فنی این گوشی به همراه گوشی اکسپریا XR توسط Techtastic لو رفته است. گمان می‌رود که سونی این دو گوشی را در رویداد IFA به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

البته مشصخات فنی گوشی اکسپریا XR که با شماره ساخت F8331 شناخته می‌شود یک بار دیگر نیز لو رفته است اما گزارش امروز تاکید بر روی نمایشگر 5.2 اینچی این گوشی به همراه 4 گیگابایت رم دارد. سونی در گوشی مورد نظر از سنسوری 23 مگاپیکسلی به همراه فلش دوتایی استفاده خواهد کرد که قابلیت فوکس لیزری نیز در آن گنجانده می‌شود. برای دوربین جلوی گوشی نیز، ژاپنی‌ها سنسوری 13 مگاپیکسلی را استفاده خواهند کرد.

مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند اکسپریا XR و اکسپریا X کامپکت سونی پیش از شروع نمایشگاه IFA 2016 لو رفت

اما گوشی اکسپریا X کامپکت سونی به نمایشگری 4.7 اینچی با باتری 2700 میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. فعلا مشصخات دوربین این گوشی فاش نشده اما گزارش‌های مختلف همگی بر این نکته تاکید داشتند که سونی در هر دو گوشی مورد بحث ما از چیپست اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. اگر تاریخ بار دیگر تکرار شود،‌ سری کامپکت سونی ممکن است تنها 3 گیگابایت رم را با خود یدک بکشد.

به‌هر‌حال بهتر است تا رویداد IFA و معرفی رسمی سونی از این دو گوشی منتظر ماند تا بتوانیم اطلاعات بیشتری را از این دو کسب کنیم. رویداد IFA در اول سپتامبر کار خود را آغاز خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال