اکسپریا XZ سونی رسما در IFA 2016 معرفی شد؛ پرچم‌داری تازه‌نفس

پرچم‌دار تازه‌نفس سونی، اکسپریا XZ با دوربینی فوق‌العاده یکی از گوشی‌های معرفی شده‌ی ژاپنی‌ها در رویداد IFA بوده است. به گفته‌ی سونی پرچم‌دار جدید این شرکت دارای سریع‌ترین، هوشمند‌ترین و پیشرفته‌ترین سنسور 23 مگاپیکسلی  Exmor RS بوده که با تکنولوژی جدیدی که سونی نام آن را حسگر سه‌گانه‌ی تصاویر نامیده در شرایط کم‌نور نیز به خوبی […]

پرچم‌دار تازه‌نفس سونی، اکسپریا XZ با دوربینی فوق‌العاده یکی از گوشی‌های معرفی شده‌ی ژاپنی‌ها در رویداد IFA بوده است. به گفته‌ی سونی پرچم‌دار جدید این شرکت دارای سریع‌ترین، هوشمند‌ترین و پیشرفته‌ترین سنسور 23 مگاپیکسلی  Exmor RS بوده که با تکنولوژی جدیدی که سونی نام آن را حسگر سه‌گانه‌ی تصاویر نامیده در شرایط کم‌نور نیز به خوبی عمل‌ می‌کند و می‌تواند تصاویر را با سرعت بالایی ثبت کند.

در دوربین اصلی اکسپریا XZ سونی، لنزی با قطر 22 میلی‌متر گنجانده شده که امکان ثبت تصاویر را با ایزو 12,800 دارد. سنسور به کار گرفته شده در دوربین جلوی گوشی هم 1.3 میلی‌متر قطر داشته و کیفیت 13 مگاپیکسلی را به کاربر تحویل می‌دهد. از دیگر مشخصه‌های پرچم‌دار جدید شرکت سونی می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 820 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی به همراه پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه، LTE اشاره کرد.

اکسپریا XZ سونی رسما در IFA 2016 معرفی شد؛ پرچم‌داری تازه‌نفس

همان‌طور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید، سونی در این پرچم‌دار از نمایشگر خمیده‌ی جدیدی استفاده کرده که البته با سری گوشی‌های خمیده‌ی سامسونگ تفاوت زیادی دارد. نمایشگر 5.2 اینچی فول‌اچ‌دی TRILUMINOS اکسپریا XZ توسط لایه‌ی گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود. سونی اعلام کرده که این گوشی هم همانند دیگر پرچم‌دارانش ضد آب خواهد بود و زمان عرضه‌ی رسمی آن را هم اوایل آبان ماه اعلام کرده است. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت این گوشی در دست نیست.

اکسپریا XZ سونی رسما در IFA 2016 معرفی شد؛ پرچم‌داری تازه‌نفس گوشی ZTE Axon 7 mini (3) اکسپریا XZ سونی رسما در IFA 2016 معرفی شد؛ پرچم‌داری تازه‌نفس