شیائومی در پرچمدارش از سنسور تصویربرداری اکسپریا XZ استفاده می‌کند

به‌نظر می‌رسد که پرچمدار شیائومی Mi6 مجهز به سنسور IMX400 شرکت سونی خواهد بود. ‌سال پیش کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی باشکوهی از مدل Mi5 شرکت نوپا و پرتلاش شیائومی بود، اما باوجود اینکه امسال چیزی تا شروع کنگره جهانی موبایل نمانده است خبری از رونمایی Mi6 در شهر بارسلونا نیست. درعوض، شایعات و اخباری […]

به‌نظر می‌رسد که پرچمدار شیائومی Mi6 مجهز به سنسور IMX400 شرکت سونی خواهد بود. ‌سال پیش کنگره جهانی موبایل شاهد رونمایی باشکوهی از مدل Mi5 شرکت نوپا و پرتلاش شیائومی بود، اما باوجود اینکه امسال چیزی تا شروع کنگره جهانی موبایل نمانده است خبری از رونمایی Mi6 در شهر بارسلونا نیست. درعوض، شایعات و اخباری از خصوصیات اسمارت‌فون‌های شیائومی همچنان درحال منتشر شدن است.

بنابه گفته مبنعی چینی شرکت شیائومی گوشی هوشمند Mi6 خود را در دو اندازه 5.15 اینچی و 5.7 اینچی عرضه می‌نماید که اولی هم اندازه Mi5 است و اندازه 5.7 اینچی آن برای دوستداران فبلت‌ها خواهد بود. هردوی این اسمارت‌فون‌ها مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 بوده که ازین حیث تغییری نداشته است.

چیزی که در مورد این گزارشات عجیب به نظر می‌رسد استفاده احتمالی شرکت شیائومی از سنسورهای IMX400 شرکت سونی است که درست همان سنسور تصویرساز سه لایه این شرکت است که ماه پیش آن را معرفی کرده است. این سنسور در گوشیهای Xperia XZ Premium و XZs بکار رفته است و که با کمک آن شرکت سونی توانسته با تکنولوژی فیلمبرداری با نرخ 960 فریم بر ثانیه در کنگره جهانی بارسلونا همه را شگفت زده کرده و به اولین شرکتی تبدیل شود که گوشیهایی با این نرخ فیلمبرداری عرضه کند.

پیش از این، شایعات مبنی بر این بود که Mi6 از سنسور IMX386 بهره می‌برد که به نظر می‌رسد این خبر منطقی‌تر به نظر برسد می‌رسد. شاید بار دیگر شرکت شیائومی از نسخه لایت سنسورهای تصویرساز استفاده نموده است که حداقل با نرخ 480 فریم برثانیه قابلیت فیلمبرداری دارد. البته تمام این گفته‌ها فقط برپایه حدس و گمان است و نمی‌توان در مورد آن با اطمینان صحبت کرد.

طبق اظهارات مبنع خبری ما، مدل بزرگتر Mi6 که احتمالا با نام MI6 پلاس معرفی خواهد شد مجهز به دوریبن دوگانه خواهد بود. طبق اخبار و شایعات تاریخ عرضه این اسمارت‌فون شرکت چینی شیائومی 16 آپریل خواهد بود، پس منتظر اخبار و شایعات بیشتر در مورد این گوشی در هفته های آتی باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال