اوراق مشخصات پرچمدار گلکسی S8+ سامسونگ پیش از معرفی رسمی لو رفت

ایوان بلس لودهنده‎ی معروف توئیتری نسبت به انتشار اوراق مشخصات پرچمدار گلکسی S8+ سامسونگ اقدام کرده است. با توجه به این‎که سامسونگ تصمیم گرفته است گوشی Galaxy S8 خود را به نمایشگر دولبه خمیده مجهز کند، این شرکت برای مدل دیگر پرچم‎دار خود به جای Galaxy S8 edge نام Galaxy S8+ را انتخاب کرد. Galaxy […]

ایوان بلس لودهنده‎ی معروف توئیتری نسبت به انتشار اوراق مشخصات پرچمدار گلکسی S8+ سامسونگ اقدام کرده است. با توجه به این‎که سامسونگ تصمیم گرفته است گوشی Galaxy S8 خود را به نمایشگر دولبه خمیده مجهز کند، این شرکت برای مدل دیگر پرچم‎دار خود به جای Galaxy S8 edge نام Galaxy S8+ را انتخاب کرد. Galaxy S8+ مشخصاتی مشابه با گلکسی اس 8 ولی یک نمایشگر بزرگتر 6.2 اینچی دارد. البته وجود این نمایشگر بزرگتر به معنای استفاده از باتری با گنجایش بیشتر نیز است.

حال اوراق مشخصات مدل S8+ توسط ایوان بلس منتشر شده است و همان‎طور که در تصویر زیر مشاهده می‎کنیم برخی از این مشخصات مواردی هستند که در اخبار قبلی به استحضار شما رساندیم ولی جالب‎ترین بخش ماجرا عدم اشاره به وجود یک حسگر اثرانگشت است. ظاهرا سامسونگ نسبت به اسکنر عنبیه چشم خود اطمینان بالایی دارد که آن را تنها در این دستگاه لحاظ کرده است.

هم‎چنین باید اشاره کنیم که برای استفاده از قابلیت شارژ بی‎سیم کاربران بایستی یک پد شارژ خریداری کنند. 4 گیگابایت رم یقینا کاربرانی را انتظار داشتند سامسونگ مقدار مموری را به 6 گیگابایت ارتقاء دهد، مایوس خواهد کرد.

در هر صورت بایستی تا 6 روز دیگر صبر کنیم تا 11 اسفندماه این شرکت کره‎ای گوشی Samsung Galaxy S8+ را در کنار Galaxy S8 معرفی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال