شایعه: گلکسی s8 فاقد دکمه Home خواهد بود

براساس گزارش‌ها و تصاویر لو رفته از پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی s8 و گلکسی s8 پلاس، احتمالا بدون دکمه‌ی فیزیکی home طراحی خواهدشد. ظاهرا سامسونگ اسکنر اثر انگشت را نیز به پشت گوشی‌ها منتقل خواهد کرد تا از نظر امنیتی ایرادی به این دو تلفن هوشمند پرچمدار، وارد نباشد. اما اطلاعات دیگری که از این دو […]

براساس گزارش‌ها و تصاویر لو رفته از پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی s8 و گلکسی s8 پلاس، احتمالا بدون دکمه‌ی فیزیکی home طراحی خواهدشد.

ظاهرا سامسونگ اسکنر اثر انگشت را نیز به پشت گوشی‌ها منتقل خواهد کرد تا از نظر امنیتی ایرادی به این دو تلفن هوشمند پرچمدار، وارد نباشد.

اما اطلاعات دیگری که از این دو گوشی منتشر شده، نشان از وجود دو دوربین در پشت گلکسی s8 پلاس دارند، در حالی که گلکسی s8 فقط یک دوربین در پشت خود خواهد داشت.

و در نهایت همانطور که در شایعات قبلی نیز بیان شد، پرچمدار بعدی سامسونگ دارای نمایشگر خمیده (از هر دو طرف) با اندازه 5.7 اینچ خواهد بود و مدل پلاس با نمایشگر 6.2 اینچی عرضه خواهد شد و احتمال دارد این گوشی با رم 8 گیگابایتی و چیپست قدرتمند اگزینوس 8895 در رویداد MWC 2017 (که حدود یک و نیم ماه بعد در بارسلون برگزار خواهد شد)، رونمایی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال