گلکسی S8 سامسونگ اریبهشت‌ماه سال آینده عرضه می‌شود

پیش از این اخباری منتشر شده بود که بر اساس آن‌ها، کمپانی سامسونگ قصد معرفی رسمی گلگسی S8 در تاریخ 29 مارچ (اواسط فروردین‌ماه) را دارد. امروز و در گزارشی جدید ادعا شده است که این گوشی در تاریخ 1 اردیبهشت سال 96 معرفی خواهد شد. این اطلاعات از سوی ” منابعی آگاه ” منتشر […]

پیش از این اخباری منتشر شده بود که بر اساس آن‌ها، کمپانی سامسونگ قصد معرفی رسمی گلگسی S8 در تاریخ 29 مارچ (اواسط فروردین‌ماه) را دارد. امروز و در گزارشی جدید ادعا شده است که این گوشی در تاریخ 1 اردیبهشت سال 96 معرفی خواهد شد.

این اطلاعات از سوی ” منابعی آگاه ” منتشر شده‌اند. همچنین، اعلام شده است که گلکسی S8 سامسونگ در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها صفحه‌نمایشی بزرگتر دارد ولی هر دو نسخه صفحه‌هایی با لبه‌های خمیده خواهند داشت. در هر دو گوشی از سنسور عنبیه‌ی چشم استفاده شده است و سطح قاب جلویی دستگاه هم تقریباً یکپارچه است. پیش از این هم شاهد چنین طراحی در رندرهای منتشر شده از این گوشی، بودیم.

در مقایسه با پرچمداران سال گذشته‌ی سامسونگ، S7 و S7 edge، گوشی‌های جدید این کمپانی باید هم سایز یا اندکی کوچکتر باشند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ به اندازه‌ای موفق به باریک کردن قاب اضافی بخش جلویی دستگاه شده است که دیگر جایی برای قرار دادن لوگوی خود نداشته است.

همچنین، در نتیجه‌ی این کار، سنسور اثر انگشت این گوشی به بخش پشتی آن منتقل شده است که برای نخستین بار است در پرچمداران سامسونگ چنین اتفاقی رخ می‌دهد. سامسونگ هنوز تصمیمی مبنی بر حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون در گوشی‌های خود نگرفته است. با این حال، کاربر می‌تواند در S8 خود از هدفون‌های بدون دانگل یا بی‌سیم نیز استفاده کند.

دوربین بکار گرفته شده در این گوشی پیشرفت بزرگی نسبت به آن چه در S7 شاهد بودیم، داشته است که امکان ثبت تصاویری با کیفیت بهتر، عملکرد بهتر در نور کم و سرعت بیشتر را دارا می‌باشد. همانطور که پیشتر هم در شایعه‌ها مطرح شده بود، دوربین این گوشی با قابلیت ” تشخیص سوژه ” عرضه خواهد شد.

مدل پایه‌ی این گوشی باید 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته باشد؛ دو برابر چیزی که در S7 شاهد بودیم. همچنین، از یک پورت USB از نوع C نیز برای شارژ دستگاه استفاده خواهد شد. یک دستیار هوشمند نیز به همراه این گوشی معرفی خواهد شد که نام آن Bixby خواهد بود؛ البته هنوز اخبار مربوط به معرفی این دستیار تأیید نشده‌اند.

همچنین، شایعه‌های منتشر شده است که بر اساس آن‌ها، اکسسوری جدیدی به نام DeX معرفی خواهد شد. با استفاده از این اکسسوری، گوشی کاربر به یک کامپیوتر تبدیل خواهد شد. به این شکل که به اتصال آن به یک مانیتور و کیبرد، می‌توان کارایی یک PC را از آن انتظار داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال