انتشار اطلاعات جدیدی از گوشی Mi 5 شیائومی

اخیرا خبر‌های بسیار خوبی برای طرفداران گوشی‌های کمپانی شیائومی در رسانه‌ها منتشر شده است. یکی از خبر‌هایی که مسلما طرفداران شیائومی انتظار شنیدن آن را دارند، زمان معرفی پرچمدار گوشی‌های شیائومی و مشخصات سخت‌افزاری آن خواهد بود. اما زمان آن فرا رسیده است که به انتظار‌ها پایان دهیم زیرا به تازگی یکی از منابع خبری […]

اخیرا خبر‌های بسیار خوبی برای طرفداران گوشی‌های کمپانی شیائومی در رسانه‌ها منتشر شده است. یکی از خبر‌هایی که مسلما طرفداران شیائومی انتظار شنیدن آن را دارند، زمان معرفی پرچمدار گوشی‌های شیائومی و مشخصات سخت‌افزاری آن خواهد بود. اما زمان آن فرا رسیده است که به انتظار‌ها پایان دهیم زیرا به تازگی یکی از منابع خبری از اطلاعات جدیدی در زمینه گوشی Mi 5 این شرکت پرده برداشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید Mi 5 شیائومی با اسم رمز Libra از یک صفحه نمایش 5.3 اینچی با دقت 1440 × 2560 پیگسل بهره می‌برد. این مقیاس از اندازه نمایشگر به همراه تعداد پیکسل‌های بسیار بالای آن، چگالی تصویر بسیار بالای 554 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. وجود تراشه اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگا‌بایت حافظه RAM از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌باشد. وجود نسخه‌های 16 و 64 گیگا‌بایتی به همراه شکاف کارت حافظه به منظور افزایش حافظه گوشی از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. از شیائومی انتظار می‌رود که از یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ایفای نقش به عنوان دوربین اصلی این دستگاه استفاده کند و در سمت دیگر نیز از یک حسگر 6 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی کاربران بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های چشم نواز این گوشی، به همراه داشتن باطری قدرتمندی با ظرفیت 3030 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و در طرف دیگر به طور پیش‌فرض از ویرایش 5.1.1 سیستم عامل اندروید با نام لالی‌پاپ استفاده خواهد کرد. همچنین وجود حسگر اسکن اثر انگشت نیز برای قرار‌گیری بر روی گوشی Mi 5 شیائومی، از طرف این منبع تایید گشته است.

بر اساس اطلاعات منشتر شده، گوشی سطح بالای Mi 5 در ماه نوامبر توسط کمپانی شیائومی رونمایی خواهد شد. اطلاعات دیگری در مورد قیمت احتمالی این گوشی و زمان عرضه به بازار‌های فروش و همچنین مشخصات جزئی‌تر آن در دسترس نمی‌باشد و به محض دریافت آنها مطمئنا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. هم اینک شاید بهتر باشد که تا تاریخ مشخص شده منتظر مانده و انتظار شگفتی دیگری از شیائومی را به همراه تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 کوآلکام داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال