آخرین تصاویر منتشر شده از گوشی HTC Bolt از ضدآب بودن آن خبر می‌دهند

تنها سه روز دیگر تا 21 آبان‌ماه که به‌عنوان تاریخ معرفی پرچمدار جدید شرکت اچ‌تی‌سی یعنی HTC Bolt مشخص شده، باقی مانده است. با این وجود اخبار و شایعات پیش از رونمایی رسمی همچنان ادامه دارد. ظاهراً صبح دیروز تصاویری منتشر شده و جزئیات جدیدی از HTC Bolt در اختیار علاقه‌مندان و مشتاقان قرار داده […]

تنها سه روز دیگر تا 21 آبان‌ماه که به‌عنوان تاریخ معرفی پرچمدار جدید شرکت اچ‌تی‌سی یعنی HTC Bolt مشخص شده، باقی مانده است. با این وجود اخبار و شایعات پیش از رونمایی رسمی همچنان ادامه دارد. ظاهراً صبح دیروز تصاویری منتشر شده و جزئیات جدیدی از HTC Bolt در اختیار علاقه‌مندان و مشتاقان قرار داده است. گوشی HTC Bolt به احتمال زیاد با عنوان HTC 10 evo در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات جدید دوربین پرچمدار اچ‌تی‌سی از آنچه که پیش از این گفته می‌شد قدرتمندتر شده و علاوه بر ارائه تصاویری با کیفیت 16 مگاپیکسل، مجهز به OIS یا همان تثبیت کننده نوری نیز خواهد بود. این دوربین که قابل رقابت با دوربین گوشی‌های پیکسل گوگل است، با پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K، صداهای موجود را نیز با کیفیت و وضوح بالا ضبط می‌کند.

گوشی Bolt اچ‌تی‌سی با دارا بودن گواهینامه IP57، می‌تواند به مدت نیم ساعت در عمق یک متری آب دوام بیاورد. با این وجود گفته شده که بهتر است کاربران تا حد امکان از پیش آمدن این اتفاق دوری کنند.

gsmarena_004-1

 

به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از پرچمدار جدیدش حذف کرده اما مدعی شده که “اولین بلندگوی تطبیقی” در جهان است. اگرچه برای فهمیدن منظور دقیق‌تر این شرکت باید تا روز معرفی صبر کرد اما از نظر ظاهری نیز بلندگوها در این گوشی 70 درصد بزرگ‌تر شده و به 13 میلی‌متر رسیده‌اند.

HTC Bolt از یک باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد که هرچند برای یک گوشی 5.5 اینچی خیلی قدرتمند به نظر نمی‌رسد اما باید به این نکته اشاره کرد که اچ‌تی‌سی در تولید باتری گوشی جدیدش از فناوری شارژ سریع استفاده کرده و در مدت زمان نیم ساعت باتری این گوشی به طور کامل شارژ خواهد شد.

 

gsmarena_007

 

گفتنی است که در خصوص قیمت این محصول و یا تاریخ عرضه جهانی آن هنوز اخباری در دسترس نیست.

gsmarena_009

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال