استارلینک عرضه اولیه عمومی خود را تا سال ۲۰۲۶ به تعویق انداخت

به نظر می رسد ایلان ماسک قصد دارد عرضه اولیه عمومی استارلینک را تا ۴ سال دیگر به تعویق بیاندازد. گزارش های جدید از جلسه ماسک با کارکنان خود در این رابطه حکایت دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به تاخیر در عرضه اولیه عمومی استارلینک سرمایه گذاران خریدار سهام […]

به نظر می رسد ایلان ماسک قصد دارد عرضه اولیه عمومی استارلینک را تا ۴ سال دیگر به تعویق بیاندازد. گزارش های جدید از جلسه ماسک با کارکنان خود در این رابطه حکایت دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با توجه به تاخیر در عرضه اولیه عمومی استارلینک سرمایه گذاران خریدار سهام ماهواره اسپیس ایکس باید زمان بیشتری را برای خرید منتظر بمانند.ایلان ماسک طی جلسه ای با کارکنان خود تاخیر عرضه اولیه عمومی استارلینک را تا ۳ یا ۴ سال دیگر اعلام کرد. ماسک در این جلسه علت اصلی این تاخیر را قرارگیری استارلینک در یک موقعیت خوب و قابل پیش بینی دانسته است.

کارکنان اسپیس ایکس پیش از این در سال ۲۰۱۹ ایمیلی را دریافت کرده بودند که طی آن ماسک از عرضه عمومی استارلینک در اوایل سال جاری میلادی خبر داده بود. اما به نظر می رسد ماسک برنامه های دیگری در سر دارد. در حال حاضر هنوز استارلیک نتوانسته است به طور کامل عملیاتی شود. اما مراحل رسیدن به آن را طی می کند. حدود ۲۳۰۰ ماهواره این پروژه در مدار پایین زمین فعال هستند. اما ماسک قصد دارد برای رسیدن به هدف خود حدود ۴۲ هزار ماهواره را در اختیار داشته باشد. در حال حاضر این ماهواره‌ها در بخش‌هایی مانند استرالیا، بریتانیا، ایالات متحده، کانادا، نیوزلند و برخی کشورهای اروپایی در مداری در حال حرکت هستند. این شرکت قصد دارد تا پایان سال خدمات خود را به دیگر کشورها نیز گسترش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال