استارلینک ارسال اینترنت به دورافتاده ترین مناطق را ممکن می کند

شرکت اسپیس ایکس روی ماهواره های اینترنتی جدید خود کار می کند که قرار است اینترنت را به دورافتاده ترین مناطق روی زمین برساند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پروژه اینترنتی اسپیس ایکس به نام استارلینک است که از طریق ماهواره اینترنت را به کاربران عرضه می کند. این شرکت اکنون روی […]

شرکت اسپیس ایکس روی ماهواره های اینترنتی جدید خود کار می کند که قرار است اینترنت را به دورافتاده ترین مناطق روی زمین برساند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پروژه اینترنتی اسپیس ایکس به نام استارلینک است که از طریق ماهواره اینترنت را به کاربران عرضه می کند. این شرکت اکنون روی سرویس جدید از راه دور برای عرضه اینترنت کار می کند. سرویس اینترنت استارلینک توانسته است دسترسی به اینترنت را برای جوامع محروم و دورافتاده فراهم کند.

اکنون اسپیس ایکس قصد دارد پهنای باند خود را به دورافتاده ترین منطقه برساند. این منطقه به نام مک مورد و پایگاه تحقیقاتی برنامه جنوبگان آمریکا محسوب می شود.

طبق توئیت اخیر بنیاد ملی علوم آمریکا اسپیس ایکس سرویس جدید قطبی با پایانه کاربری جدید را آزمایش می کند. این سرویس می تواند پهنای باند و اتصال را با هدف پشتیبانی علمی افزایش دهد.

پس از اعلام این موضوع اسپیس ایکس نیز در توئیتر گفت : اکنون اسپیس ایکس در ۷ قاره قرار دارد. در منطقه دورافتاده جنوبگان نیز شبکه لیزر فضایی استارلینک فعال خواهد شد. از سال آینده پرتاب ماهواره های جدید استارلینک با نام استارلینک نسخه ۲ آغاز میشود. این ماهواره ها بزرگتر و توانمند تر هستند و می توانند سرویس را بطور مستقیم به گوشی های هوشمند متصل کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال