ماهواره های استارلینک به شبکه تلفن های همراه متصل می شوند

طی همکاری اسپیس ایکس و شرکت تی موبایل سپاس ماهواره های استارلینک به شبکه تلفن های همراه متصل می شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا دو شرکت اسپیس ایکس و تی موبایل یواس با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا کاربران تلفن همراه بتوانند به شبکه دسترسی پیدا کنند. قرار است طی این […]

طی همکاری اسپیس ایکس و شرکت تی موبایل سپاس ماهواره های استارلینک به شبکه تلفن های همراه متصل می شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا دو شرکت اسپیس ایکس و تی موبایل یواس با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا کاربران تلفن همراه بتوانند به شبکه دسترسی پیدا کنند. قرار است طی این همکاری تلفن همراه کاربران به نوعی به ماهواره های قرارگرفته در مدار زمین متصل شوند.

این همکاری در رویداد برگزار شده در تاسیسات موشکی اسپیس ایکس در جنوب تگزاس توسط ماسک اعلام شد. ماسک در این مورد گفت: در طرح جدید که از خدمات شرکت تی موبایل یواس استفاده خواهد کرد با کاهش وابستگی به دکل های موبایل میتوان برای ارسال تصاویر و متون در مکانهای بدون پوشش و بصورت اضطراری استفاده کرد.

طیف باند میانی تی موبایل یواس توسط ماهواره های استارلینک استفاده خواهد شد تا یک شبکه جدید ایجاد کند. از سال آینده نیز کاربران این شرکت می‌توانند در سرویس جدید ایجاد شده بصورت آزمایشی پیام ارسال کنند.

نسل جدید ماهواره های استارلینک در صورت توسعه همراه با آنتن های بزرگتری خواهند بود قرار است با موشک استارشیپ به مدار ارسال شوند. ماسک در مورد نسل جدید ماهواره های استارلینک گفت: در حال حاضر این شرکت در حال ساخت آنتن های ویژه است و این آنتن ها بسیار منحصر بفرد و پیشرفته است. علاوه بر آن بدون نیاز به خرید گوشی موبایل جدید می توان به این شبکه دسترسی داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال