اینترنت استارلینک در هواپیماها نیز استفاده خواهد شد

شرکت اسپیس ایکس قصد دارد از اینترنت خود در هواپیماها نیز استفاده کند. این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی است تا بتواند این خدمات را را برای استفاده در هواپیما نیز آزمایش کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک و شرکت اسپیس ایکس یکی از شرکت های معروف در […]

شرکت اسپیس ایکس قصد دارد از اینترنت خود در هواپیماها نیز استفاده کند. این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی است تا بتواند این خدمات را را برای استفاده در هواپیما نیز آزمایش کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک و شرکت اسپیس ایکس یکی از شرکت های معروف در صنعت هوافضا محسوب می شود. ماهواره های استارلینک نیز با قرارگیری در مدار های پایینی زمین امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را در همه مناطق جهان فراهم کرده است. طبق گزارشی که CNET منتشر کرده است اسپیس ایکس به دنبال آزمایش استفاده از سرویس اینترنت خود در هواپیماها است. بدین ترتیب هنگام سفر در خطوط هوایی امکان استفاده از اینترنت نیز فراهم خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده و طی گفته ایلان ماسک تاکنون استارلینک تا تاریخ آگوست 2021  حدود صد هزار بسته دیش اینترنت ماهواره ای به مشتریان فروخته است. این کیت ها به ۱۴ کشور جهان نیز ارسال شده اند. جاناتان هوفلر معاون اسپیس ایکس نیز از تولید هفته ای 6 ماهواره استارلینک توسط اسپیس خبر داد. اما توضیحات بیشتری در رابطه با این موضوع عنوان نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال