اینترنت ماهواره ای استارلینک به زودی در خودرو، کشتی و هواپیما نیز ارائه می شود

با توجه به اینکه اسپیس ایکس توانسته برای سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک و استفاده آن در وسایل نقلیه در حال حرکت مجوزهای لازم را دریافت کند به زودی این سرویس به مصرف کنندگان و کسب و کارهای این بخش ارائه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مجوز استفاده از سرویس […]

با توجه به اینکه اسپیس ایکس توانسته برای سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک و استفاده آن در وسایل نقلیه در حال حرکت مجوزهای لازم را دریافت کند به زودی این سرویس به مصرف کنندگان و کسب و کارهای این بخش ارائه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مجوز استفاده از سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک برای وسایل نقلیه در حال حرکت توسط کمیسیون ارتباطات فدرال FCC صادر شد. این در حالی است که این شرکت سال گذشته درخواست خود را برای ارائه‌ی خدمات ارائه کرده بود. اکنون مشتریان مورد نظر باید برای استفاده از این سیستم و اینترنت آن، آنتن های مربوط به آن را خریداری کنند.

 با قرارگیری آنتن ها در مکان ثابت دسترسی به اینترنت امکان پذیر خواهد شد. شبکه ماهواره ای اسپیس ایکس به نام استارلینک قادر است با کمک ماهواره های خود در مدار پایین زمین اینترنت پر سرعت را به تمام نقاط جهان ارائه کند. حدود ۲۷۰۰ ماهواره برای توسعه این شبکه در مدار قرار داده شده است. هزینه نسخه پایه اینترنت نیز برای مشتریان ۱۱۰ دلار است.

این شرکت اکنون قراردادهایی را با برخی شرکت‌های هواپیمایی تجاری در خصوص ارائه خدمات اینترنت امضا کرده است. با دریافت ارائه سرویس به کشتی ها و خودروها این همکاری‌ها می‌تواند افزایش پیدا کند. اسپیس ایکس با هدف ارائه سرویس به وسایل نقلیه در حال حرکت مانند کاروان و نیمه کامیون ها از سرویس جدید خود به نام Starlink for RVs رونمایی کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال