استارلینک از سرویس اینترنت با قابلیت حمل پذیری رونمایی کرد

استارلینک با کمک دیش های مخصوص خود سرویس اینترنت ماهواره ای را به کاربران ارائه می کند. این سرویس می تواند اتصال سریع و بدون تاخیر را در اختیار همه افراد قرار دهد. سرویس جدید اسپیس ایکس با ویژگی حمل پذیری معرفی شد تا مشترکین بتوانند در حال جابجایی و در سفر نیز به اینترنت […]

استارلینک با کمک دیش های مخصوص خود سرویس اینترنت ماهواره ای را به کاربران ارائه می کند. این سرویس می تواند اتصال سریع و بدون تاخیر را در اختیار همه افراد قرار دهد. سرویس جدید اسپیس ایکس با ویژگی حمل پذیری معرفی شد تا مشترکین بتوانند در حال جابجایی و در سفر نیز به اینترنت ماهواره ای دسترسی پیدا کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، کلیه کاربران سرویس های استارلینک اکنون با پرداخت مبلغ اضافه در اشتراک خود امکان جابجایی دیش اینترنت را خواهند داشت. بدین ترتیب آنها از پوشش اینترنتی فعال استفاده خواهند کرد که حتی در مکانهای دور افتاده نیز اتصال اینترنت را برای آن‌ها امکان‌پذیر می‌کند.

ایلان ماسک مدیرعامل اسپیس ایکس نیز از محصول جدید استارلینک به عنوان محصولی جدید برای استفاده در خودرو های کاروان، کمپینگ یا فعالیت های دور از شهر عالی دانست. کاربران در ایالات متحده برای استفاده از قابلیت حمل پذیری سرویس استارلینک باید ۲۵ دلار در ماه پرداخت کنند. در حالیکه با اضافه شدن سرویس معمولی به آن مبلغ آن به ۱۱۰ دلار در مورد میرسد. البته این سرویس محدودیت‌هایی نیز خواهد داشت

[یکی از آنها استفاده از این ویژگی برای کاربرانی است که در همان قاره ثبت نام و ثبت آدرس انجام داده اند. به طوری که در صورت استفاده از سرویس استارلینک در یک کشور دیگر برای بیش از دو ماه باید آدرس ثبت شده تغییر کند. علاوه بر آن کاربران هنگام رانندگی نمی توانند از این قابلیت استفاده کنند که البته اسپیس ایکس وعده استفاده از آن در آینده را به مشترکین خود داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال