توقف سرویس‌دهی واتساپ به میلیون ها کاربر در سال ۲۰۲۱

واتساپ اعلام کرده در سال آینده میلادی خدمات رسانی به حدود میلیون‌ها کاربر را متوقف خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. این پیام رسان اخیراً اعلام کرده در سال جدید […]

واتساپ اعلام کرده در سال آینده میلادی خدمات رسانی به حدود میلیون‌ها کاربر را متوقف خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان است که میلیون ها کاربر در سراسر جهان دارد. این پیام رسان اخیراً اعلام کرده در سال جدید میلادی خدمات رسانی به میلیون ها کاربر را متوقف خواهد کرد.

این کاربران کسانی هستند که از این پیام رسان در گوشیهای قدیمی با سیستم عامل های پائین استفاده می کنند. این کاربران برای ادامه استفاده از سرویس های مربوط به واتساپ باید گوشی های جدیدی تهیه کنند یا سیستم عامل خود را ارتقا دهند. واتساپ تنها چند روز به این کاربران فرصت داده تا گوشی های خود را تعویض کرده یا آنها را به‌روزرسانی کنند. در سال میلادی جدید تنها کاربرانی که از نسخه های اندروید بالاتر از 4.3 و یا نسخه های بالاتر از iOS 9 استفاده میکنند قادرند از واتساپ و سرویس های آن استفاده کنند.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال