Surface 2 LTE مایکروسافت به قیمت 679 دلار روانه بازار شد

اندکی پیش شایعاتی درباره این دستگاه منتشر شده بود که سرانجام امروز LTE Surface2 با پشتیبانی از سیم کارت و شبکه 3G و 4G از سوی شرکت مایکروسافت روانه بازار شد، تا کنون هیچ کدام از تبلت های سرفیس مایکروسافت از سیم کارت و شبکه های 3G پشتبانی نمیکردند. سرفیس 2 با حافظه داخلی 64 […]

اندکی پیش شایعاتی درباره این دستگاه منتشر شده بود که سرانجام امروز LTE Surface2 با پشتیبانی از سیم کارت و شبکه 3G و 4G از سوی شرکت مایکروسافت روانه بازار شد، تا کنون هیچ کدام از تبلت های سرفیس مایکروسافت از سیم کارت و شبکه های 3G پشتبانی نمیکردند.

سرفیس 2 با حافظه داخلی 64 گیگابایت و پشتیبانی از شبکه های 3G و 4G با قیمت 679 دلار ارائه شده است که 130 دلار بیشتر از ورژن قبلی خود است که تنها از شبکه Wi-Fi پشتیبانی میکرد.

این تبلت همچنین بصورت قراردادی و از طریق اپراتور AT&T عرضه می‌شود و شاید مایکروسافت به کمک قدرت این اپراتور بتواند فروش بهتری را برای تبلت نه چندان محبوب خود رقم بزند.

مایکروسافت 10 ساعت عمر باتری این تبلت را تضمین نموده است.

فروش این تبلت از امروز از طریق فروشگاه آنلاین MicrosoftStore.com یا فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت و همچنین از طریق Best Buy انجام می‌شود.

tech-news.ir 5

tech-news

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال