کاربران تلگرام امکان شخصی‌سازی کانال‌ها و حذف پس زمینه عکس‌ها را خواهند داشت

به روز رسانی جدید تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند کانال‌ها را شخصی سازی کرده و عکس‌های پس زمینه را حذف کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین به روز رسانی تلگرام که به مناسبت کریسمس در دسترس قرار گرفته است قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران ارائه می‌کند. طبق بیانیه مطبوعاتی […]

به روز رسانی جدید تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند کانال‌ها را شخصی سازی کرده و عکس‌های پس زمینه را حذف کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جدیدترین به روز رسانی تلگرام که به مناسبت کریسمس در دسترس قرار گرفته است قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران ارائه می‌کند. طبق بیانیه مطبوعاتی تلگرام از این پس کاربران می‌توانند در قسمت تلگرام پریمیوم و با دریافت بوست به شخصی‌سازی ظاهر خود بپردازند.

در شخصی سازی کانال‌های تلگرام می‌توان رنگ و لوگو برای کاور پروفایل را انتخاب و یا آن را تغییر داد. برای تنظیم والپیپر و نشان دادن استاتوس نیز می‌توان از ایموجی استفاده کرد. این تغییرات برای افرادی که وارد کانال می‌شوند نمایش داده خواهد شد. در نسخه جدید تلگرام کاربران می‌توانند در زمان ارسال استوری به حذف پس زمینه عکس‌ها بپردازند. این ویژگی نیاز به سیستم عامل اندروید ۷ یا بالاتر و همچنین ios ۱۷ خواهد داشت.

به گفته تلگرام از این به بعد کاربران با نصب نسخه جدید این اپلیکیشن امکان وارد کردن پیام‌های موجود در کانالها روی استوری‌ها را خواهند داشت. همچنین از طریق پیام موجود روی استوری نیز می‌توان وارد کانال شد. این قابلیت بازنشر در استوری می‌تواند شامل انواع پیام‌های متنی، عکس و حتی فایل و ویس باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال