لپ‌تاپ Mi Notebook Pro شیائومی با قابلیت پشتیبانی از اتصالات 4G جمعه معرفی می‌شود

شیائومی در دعوت‌نامه‌ای که چند روز پیش منتشر کرد، از معرفی محصولات جدید خود در تاریخ سوم دی‌ماه خبر داده بود و حالا با نزدیک شدن به رویداد اختصاصی شیائومی می‌توانیم در مورد یکی از محصولات این شرکت صحبت کنیم. شیائومی قرار است در این مراسم از لپ‌تاپ جدیدی تحت عنوان Mi Notebook Pro با قابلیت پشتیبانی […]

شیائومی در دعوت‌نامه‌ای که چند روز پیش منتشر کرد، از معرفی محصولات جدید خود در تاریخ سوم دی‌ماه خبر داده بود و حالا با نزدیک شدن به رویداد اختصاصی شیائومی می‌توانیم در مورد یکی از محصولات این شرکت صحبت کنیم. شیائومی قرار است در این مراسم از لپ‌تاپ جدیدی تحت عنوان Mi Notebook Pro با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه رونمایی کند.

براساس شایعات منتشر شده، لپ‌تاپ تازه وارد شیائومی از پردازنده‌ی Core i7-6700HQ اینتل استفاده خواهد کرد. این لپ‌تاپ که به نمایشگری با رزولوشن 4K ‌مجهز خواهد شد دارای تراشه‌ی گرافیکی GeForce GTX 960M انویدیا و 16 گیگابایت رم DDR4 خواهد بود. از دیگر مشخصه‌های این لپ‌تاپ قدرت‌مند و حرفه‌ای می‌توان به حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی SSD اشاره کرد.

در حالی که محصولات شیائومی به قیمتی ارزان معروف هستند به نظر می‌رسد لپ‌تاپ جدید این شرکت از این قضیه مستثنی باشد. این لپ‌تاپ قرار است برچسب حدودا ۸۶۳ دلاری را به خود ببیند که در مقایسه با قیمت ۵۲۰ دلاری لپ‌تاپ Mi Notebook Air کمی گران به نظر می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال