بیشترین رشد فروش گوشی هوشمند در سال ۲۰۲۰ به کمپانی ریلمی تعلق گرفت

وب سایت هایی نظیر کانتر پوینت، کانالیز و IDC گزارش‌های خود را در مورد میزان فروش شرکت های سازنده گوشی هوشمند در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ منتشر کردند. در این گزارش ها آمده است که ریلمی توانسته بیشترین سود را در بین ۱۰ شرکت مطرح سازنده موبایل دریافت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

وب سایت هایی نظیر کانتر پوینت، کانالیز و IDC گزارش‌های خود را در مورد میزان فروش شرکت های سازنده گوشی هوشمند در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ منتشر کردند. در این گزارش ها آمده است که ریلمی توانسته بیشترین سود را در بین ۱۰ شرکت مطرح سازنده موبایل دریافت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت تحقیقاتی کانتر پوینت هر ساله گزارش هایی را در مورد فروش گوشی اپل در جهان منتشر می کند. در فهرست منتشر شده نام ۱۰ شرکت مطرح وجود خواهد داشت. این فهرست مربوط به شرکت‌هایی است که بیشترین سود را در بازار موبایل در مقطع زمانی مشخص شده به دست آوردند. در گزارش منتهی به سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ کمپانی ریلمی توانسته با ۶۵ درصد رشد، بیشترین سودآوری را در این زمان داشته باشد.

 اپل نیز با فروش 82 میلیون دستگاه آیفون نسبت به سه ماهه سال قبل حدود ۱۳ درصد رشد داشته است. همچنین کانتر پوینت گزارش می دهد طی سال ۲۰۱۹ اپل توانسته بود با در اختیار گرفتن ۱۸ درصد از سهم بازار در مکان نخست قرار بگیرد. اما پس از آن رتبه نخست به شرکت سامسونگ واگذار شد. در سال ۲۰۲۰ نیز سهم اپل در بازار موبایل به ۲۱ درصد رسیده بود. این موضوع اپل را به بزرگترین شرکت تولید کننده گوشی موبایل در جهان تبدیل کرد. پس از آن سامسونگ با فروش 62.5 میلیون دستگاه در رده دوم قرار داشته است.

در این بین ریلمی نیز توانست با فروش ۱۴ میلیون دستگاه تلفن در سه ماهه پایانی ۲۰۲۰ میزان فروش خود را نسبت به سال قبل دو برابر کند. میزان فروش ریلمی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته. به همین دلیل این شرکت عنوان نخست سریعترین رشد در میان تولیدکنندگان تلفن هوشمند جهان را کسب کرده است. اکنون ریلمی با عرضه ۴۲.۲ میلیون دستگاه گوشی موبایل برای پنجمین فصل متوالی توانسته بالاترین نرخ رشد را داشته باشد. در این بین هوآوی نیز نسبت به سال ۲۰۱۹ فروش کمتری را تجربه کرده است. فروش گوشی هوشمند توسط هواوی با کاهش ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته حدود ۵۱ میلیون دستگاه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال