ارزش بازار فضای ابری طی فصل اول 2022 به رقم 126 میلیارد دلاری رسید

موسسه تحقیقاتی Synergy Research اعلام کرد طی فصل اول سال 2022 ارزش بازار فضای ابری به رقم 126 میلیارد دلار رسیده است. البته این رقم نسبت به فصل های گذشته کاهش داشته است. اما در مجموع رقمی بی نظیر محسوب می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمار مربوط به زیرساخت های […]

موسسه تحقیقاتی Synergy Research اعلام کرد طی فصل اول سال 2022 ارزش بازار فضای ابری به رقم 126 میلیارد دلار رسیده است. البته این رقم نسبت به فصل های گذشته کاهش داشته است. اما در مجموع رقمی بی نظیر محسوب می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمار مربوط به زیرساخت های فروخته شده در بازار ابری نشان می دهد این بازار توانسته موفقیت خود را ادامه دهد. بطوری که ارزش این بازار حدود چند ماه پیش به رقم 178 میلیارد دلار رسیده بود. موسسه Synergy Research تحقیقاتی را دز این بازار انجام داده است. در این تحقیق ارزش تمام تجهیزات به فروش رفته و زیرساخت های ابری محاسبه شد. نتیجه این تحقیق نشان می دهد ارزش کلی این تجهیزات در فصل اول 2022 رقم 126 میلیارد دلار بوده است.

این  رقم نسبت به فصل قبل کاهش داشته است اما در مقایسه با سال گذشته بالاتر است. 44 میلیارد دلار از این بازار مربوط به بخش زیرساخت و پلتفرم های سخت افزاری است. 56 میلیارد دلار نیز به بخش خدمات ابری خصوصی تعلق دارد. باقی سهم این بازار نیز بین بخش های مختلف باقی مانده تقسیم می شود. در این بازار شرکت هایی مانند گوگل، آمازون و مایکروسافت حضور پر رنگ تری دارند.

موسسه تحقیقاتی Synergy Research معتقد است این بازار در آینده رونق بیشتری خواهد داشت بطوری که رشد آن طی سه سال آینده به دو برابر رقم کنونی می رسد. افزایش محبوبیت آن در بین مردم نیز به دلیل در دسترس بودن آن است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال