آزمون سقوط از ارتقای هواوی میت ۶۰ پرو مقاومت بسیار بالای آن را نشان می‌دهد

آزمون مربوط به سقوط از ارتفاع گوشی میت ۶۰ پرو نشان می‌دهد شیشه اختصاصی این گوشی با نام Kunlun از مقاومت بالایی در برابر سقوط برخوردار است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی بعد از تحریم‌های ایالات متحده عملاً هیچ گونه دسترسی به محصولات شرکت‌های بین‌المللی و زنجیره تامین محصولات نداشته است. […]

آزمون مربوط به سقوط از ارتفاع گوشی میت ۶۰ پرو نشان می‌دهد شیشه اختصاصی این گوشی با نام Kunlun از مقاومت بالایی در برابر سقوط برخوردار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی بعد از تحریم‌های ایالات متحده عملاً هیچ گونه دسترسی به محصولات شرکت‌های بین‌المللی و زنجیره تامین محصولات نداشته است. این شرکت در دو هفته اخیر توانسته است جدیدترین پرچمدارهای خود از جمله گوشی میت ۶۰ پرو را رونمایی کند. وجود پردازنده ۷ نانومتری چینی در این گوشی مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفت. قیمت کمتر آن نسبت به گوشی‌های دیگر موجود در بازار باعث ایجاد انگیزه در ساکنان چینی برای خرید این محصول شده است.

هواوی در گوشی جدید خود امکان استفاده از شیشه‌های محافظ گوریلا گلس شرکت کورنینگ را نداشته است. به همین دلیل نوعی شیشه اختصاصی با نام Kunlun توسعه داده و از آن در نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود استفاده کرده است.

یک کانال اطلاع رسانی در یوتیوب آزمون سقوط از ارتفاع روی گوشی‌های جدید هواوی انجام داده تا بتواند مقاومت این گوشی‌ها از جمله میت ۶۰ پرو را به نمایش بگذارد. در آزمون انجام گرفته بدون وجود پلاستیک پوشش نمایشگر به صورت پیش فرض گوشی مورد نظر روی بتن و یا سطوح دیگر سقوط می‌کند.

طبق ویدیویی که در این مورد منتشر شده است شیشه هواوی میت ۶۰ پرو توانسته مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد. هنوز نمی‌توان هیچگونه مقایسه‌ای بین این شیشه و گوریلا گلس ویکتوس ۲ و یا سرامیک شیلد که در آیفون‌ها استفاده می‌شود انجام داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال