موشک آریان ۶ آژانس فضایی اروپا برای پرتاب آماده است

آژانس فضایی اروپا در نظر دارد به زودی موشک آریان ۶ را با هدف دسترسی مستقل به فضا پرتاب کند.این  موشک آزمایش آتش ثابت طولانی مدت خود را انجام داده  که می‌تواند یک گام اساسی برای دسترسی مستقل اروپا به فضا محسوب شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آژانس فضایی اروپا در […]

آژانس فضایی اروپا در نظر دارد به زودی موشک آریان ۶ را با هدف دسترسی مستقل به فضا پرتاب کند.این  موشک آزمایش آتش ثابت طولانی مدت خود را انجام داده  که می‌تواند یک گام اساسی برای دسترسی مستقل اروپا به فضا محسوب شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آژانس فضایی اروپا در پیشرفت‌های اخیر فضایی خود موفق به تکمیل موفقیت آمیز آزمایش آتش ثابت طولانی در موشک آریان ۶ شود.

این آزمایش شامل آزمایش اشتعال موتور به مدت پیش از ۷ دقیقه است و در آن موتور مرحله اصلی موشک نیز روشن می‌شود. موشک آریان ۶ توسط آریان گروپ و تحت نظارت آژانس فضایی اروپا توسعه یافته است. با تکمیل توسعه این موشک پرتابی عضو جدید خانواده وسایل نقلیه آریان آماده شده است.

هدف اصلی از توسعه این موشک جایگزینی آن با نسخه قبلی و امکان افزایش تعداد پرتاب‌های هر ساله به دو برابر مقدار کنونی بوده است. آژانس فضایی اروپا در این مورد می‌گوید: انجام آزمایش‌های مد نظر محققان آریان گروپ پس از سال‌ها طراحی و برنامه‌ریزی اکنون ساخت و آزمایش نهایی مربوط به این وسیله نقلیه به پایان رسیده است. ما در مسیر تضمین دسترسی مستقل اروپا به فضا بوده و از همه دست‌اندرکاران نیز تشکر خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال