ال‌جی روی یک گوشی‌هوشمند جدید با صفحه‌نمایشی منحنی کار می‌کند

تنها پس از گذشت چند روز از انتشار شایعه‌ای که دیگر ال‌جی گوشی جدیدی را از سری گوشی‌های Flex معرفی نخواهد کرد، امروز شایعه‌ای منتشر شده که براساس آن ال‌جی در حال کار بر روی یک گوشی خمیده البته این‌بار متفاوت‌تر از سری گوشی‌های G Flex و G Flex 2 است؛ این دو گوشی تنها گوشی‌های خمیده‌‌ی این […]

تنها پس از گذشت چند روز از انتشار شایعه‌ای که دیگر ال‌جی گوشی جدیدی را از سری گوشی‌های Flex معرفی نخواهد کرد، امروز شایعه‌ای منتشر شده که براساس آن ال‌جی در حال کار بر روی یک گوشی خمیده البته این‌بار متفاوت‌تر از سری گوشی‌های G Flex و G Flex 2 است؛ این دو گوشی تنها گوشی‌های خمیده‌‌ی این شرکت کره‌ای به حساب می‌آیند. این خبر را فاش کننده ی معروف evleaks در توئتیر خود منتشر کرده است.

گویا ال‌جی با عرضه‌ی این گوشی می‌خواهد رقابت خود را با سامسونگ و مخصوصا گوشی‌های سری اج این شرکت کره‌ای نزدیک‌تر کند. گلکسی اس 6 اج سامسونگ در کناره‌های دارای کمی خمیدگی است و حالا ال‌جی می‌خواهد این خمیدگی را البته از سمت بالایی گوشی در گوشی‌ بعدی خود امتحان کند. اینکه ال‌جی قصد دارد این خمیدگی را در قسمت بالایی گوشی ایجاد کند بسیار جالب است؛ برای مثال می‌توان از این خمیدگی بدون آنکه گوشی خود را از جیب‌مان بیرون آوریم استفاده کنیم و نوتیفیکیشن‌های گوشی را بدون درآوردن گوشی چک کنیم.  از طرفی دیگر اگر خمیدگی گوشی ال‌جی در قسمت بالایی آن باشد، سامسونگ نیز نمی‌تواند به علت استفاده از طرح یکسان از ال‌جی شکایت کند.

باتوجه به اینکه در سال‌های اخیر گوشی‌های‌هوشمند شباهت بسیاری به یکدگیر داشته‌اند، اقداماتی از این دست می‌تواند باعث شود تا شاهد تنوع بیشتری در طراحی گوشی‌های‌هوشمند باشیم. علاوه‌بر این کاربران نیز به این گوشی‌ها علاقه‌ی خاصی دارند و می‌توانیم شاهد استقابل خوب کاربران نیز از گوشی‌های خمیده باشیم.

حال باید کمی منتظر بمانیم و ببینیم آیا ال‌جی به راستی در حال ساخت یک گوشی خمیده است یا بار دیگر این شایعه نیز تکذیب خواهد شد؟‌ آیا ال‌جی این خمیدگی را در پرچم‌دار بعدی خود به‌کار می‌گیرد یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال