اولین داروخانه متاورس توسط CVS Health راه اندازی می شود

شرکت دارویی CVS Health با ثبت علامت تجاری جدید برای فروش کالاهای مجازی اولین داروخانه متاورس را راه اندازی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت پخش دارویی CVS Health با دریافت علامت تجاری جدید و NFT و همچنین خدمات مراقبت های بهداشتی به دنبال ایجاد فروشگاه آنلاین و کالاهای مجازی قابل […]

شرکت دارویی CVS Health با ثبت علامت تجاری جدید برای فروش کالاهای مجازی اولین داروخانه متاورس را راه اندازی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت پخش دارویی CVS Health با دریافت علامت تجاری جدید و NFT و همچنین خدمات مراقبت های بهداشتی به دنبال ایجاد فروشگاه آنلاین و کالاهای مجازی قابل دانلود در متاورس است. طبق آنچه که این شرکت در اداره ثبت اختراع و نشان آمریکا ثبت کرده داروهای تجویزی، محصولات بهداشتی، سلامتی و زیبایی در این فروشگاه عرضه خواهد شد.

همچنین برخی دیگر از خدمات بهداشتی که هم اکنون پلتفرم های پزشکی ارائه می کنند توسط فروشگاه آنلاین CVS انجام می گیرد. این شرکت در پرونده اخیر خود به ارائه خدمات درمان های پزشکی غیر اورژانسی، مشاوره های مرتبط با تغذیه و همچنین زندگی سالم و سبکهای آن با ارائه مربی های تغذیه و تندرستی اشاره کرده است.

تاکنون بسیاری از شرکت‌های بزرگ و سازمانهای فناوری برای حضور در مسابقات فعالیت خود را آغاز کردند. جاش گربن از بخش حقوقی حوزه علامت تجاری و در دفتر مالکیت معنوی می‌گوید: از زمان ریبرندینگ فیسبوک پرونده های بسیاری در رابطه با حضور در متاورس تشکیل شده است. به گفته وی یکی از پرونده های جدید ثبت شده در چند ماه گذشته مربوط به CVS بوده که در آن قرار است یک کلینیک مراقبت های بهداشتی مجازی ایجاد شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال