اولین لپ تاپ ریلمی با پردازنده اینتل نسل یازده معرفی شد

 اولین لپ تاپ ریلمی با پردازنده نسل ۱۱ اینتل و ویندوز 10 روانه بازار شد. این لپ تاپ که از آن با نام بوک اسلیم نیز یاد می شود یک لپ تاپ ۱۴ اینچی است که به بدنه فلزی نیز مجهز است.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی بوک یک نمایشگر ۱۴ […]

 اولین لپ تاپ ریلمی با پردازنده نسل ۱۱ اینتل و ویندوز 10 روانه بازار شد. این لپ تاپ که از آن با نام بوک اسلیم نیز یاد می شود یک لپ تاپ ۱۴ اینچی است که به بدنه فلزی نیز مجهز است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی بوک یک نمایشگر ۱۴ اینچی دارد که نسبت تصویر آن ۲ به ۳ است. ریلمی برای ساخت این لپ‌تاپ از پردازنده های نسل ۱۱ Core i3 و Core i5 اینتل به همراه گرافیک یکپارچهIris XE استفاده کرده است. میزان رم این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت و حافظه اس اس دی آن نیز در حالت حداکثری به ۵۱۲ گیگابایت می‌رسد.

 برای خنک کردن سیستم این لپ‌تاپ نیز از دو فن استفاده شده است. پورتهای این لپ تاپ نیز از نوع Type-C USB 3، تاندربولت و جک هدفون است. فناوری Wi-Fi 6 نیز در این لپ‌تاپ استفاده شده است. شارژر ۶۵ واتی آن می تواند باتری ۵۴ واتی این دستگاه را در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند. که در حالت شارژ کامل می تواند تا ۱۱ ساعت کارکرد داشته باشد. این لپ‌تاپ در دو نسخه Core i3 و Core i5 و با رم های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت در بازار هند عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال