گوشی هوشمند ریلمی GT Neo3 به صورت محدود و نمادین معرفی شد

طی همکاری ریلمی با سری انیمیشن های نمادین Naruto اکنون نسخه جدید گوشی هوشمند این کمپانی با بسته بندی و ظاهر خاص و الهام از شخصیت های شناخته شده به صورت محدود رونمایی شد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشخصات گوشی جدید ریلمی همان نسخه شارژ ۱۵۰ واتی است و تنها ظاهر […]

طی همکاری ریلمی با سری انیمیشن های نمادین Naruto اکنون نسخه جدید گوشی هوشمند این کمپانی با بسته بندی و ظاهر خاص و الهام از شخصیت های شناخته شده به صورت محدود رونمایی شد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشخصات گوشی جدید ریلمی همان نسخه شارژ ۱۵۰ واتی است و تنها ظاهر آن به صورت نمادین با سری انیمیشن های ناروتو هماهنگ شده است. گزارش‌های منتشر شده نشان می دهد ریلمی در پاکت این گوشی علاوه بر گوشی به همراه اکسسوری ها یک پاور بانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی با موضوع ناروتو را نیز به کاربر عرضه می کند. علاوه بر آن گوشی جدید از تصاویر پس زمینه، نمادها، صدا ها و یک انیمیشن شارژ ویژه مربوط به انیمیشن ناروتو برخوردار خواهد بود.

پیش از این ریلمی مدل استاندارد گوشی GT Neo3 را به همراه نمایشگر ۶.۷ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی کرده بود. تراشه استفاده شده در این گوشی از نوع 8100 و در آن از دوربین های سه گانه مشتمل بر یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو استفاده شده است. در نسخه ویژه ناروتو نیز همین مشخصات به چشم می خورد با این تفاوت که بخش دوربین از فلز و رنگ اصلی عمدتاً نارنجی و ترکیبی از سیاه است که نشانه ای از هدبند ناروتو است. قرار است این گوشی از ۳۱ می با ۱۲ گیگابایت رم به فروش برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال