گوشی HTC Bolt تاییدیه FCC را دریافت کرد

گوشی HTC Bolt تاییدیه‎ی FCC را در آمریکا دریافت کرده است. طبق اطلاعاتی که از این گوشی شنیده می‎شد، این دستگاه دارای یک بدنه‎ی فلزی است و در آن درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری استفاده نخواهد شد. علاوه بر این گوشی اچ‎تی‎سی Bolt دارای یک حسگر اثرانگشت در جلو و نمایشگری 5.5 اینچی با دقت 1080 […]

گوشی HTC Bolt تاییدیه‎ی FCC را در آمریکا دریافت کرده است. طبق اطلاعاتی که از این گوشی شنیده می‎شد، این دستگاه دارای یک بدنه‎ی فلزی است و در آن درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری استفاده نخواهد شد. علاوه بر این گوشی اچ‎تی‎سی Bolt دارای یک حسگر اثرانگشت در جلو و نمایشگری 5.5 اینچی با دقت 1080 در 1920 پیکسل خواهد بود. امروز، ما متوجه شدیم که این گوشی مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 810، با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 430 خواهد شد.

این گوشی انتظار می‎رود دارای یک دوربین پشتی 18 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای مدیریت تصاویر سلفی و گفتگوهای ویدئویی باشد. از پورت یو‎اس‎بی Type-C استفاده خواهد شد و سیستم‎عامل این گوشی اندروید نوقا 7.0 خواهد بود. شماره‎مدل گوشی HTC Bolt برابر با 2PYB200 است و در بازارهای بین‎المللی ارائه خواهد شد. اسناد FCC هم‎چنین نشان می‎دهد که این گوشی دارای برچسب E سازمان FCC خواهد بود.

گوشی HTC Bolt تاییدیه FCC را دریافت کرد

اسم HTC Bolt شما را ممکن است به یاد گوشی HTC ThunderBolt در سال 2011 بیاندازد که منحصرا برای اپراتور ورایزن آمریکا ارائه شد و اولین گوشی‎هوشمندی بود که در آمریکا از شبکه‎ی 4G LTE پشتیبانی می‎کرد. اگر یکی از کاربران این گوشی بوده‎اید، باید بعضی از مشکلاتی که داشته است را به یاد بیاورید. چیزی که در وهله‎ی اول به ذهن می‎آید عمر ضعیف باتری آن است (گوشی مورد نظر دارای باتری با گنجایش 1400 میلی‎‎آمپر ساعت بود). سایر مشکلات آن‎‌قدر شدید بودند که در سال 2013 یکی از کارمندان شرکت اچ‎تی‎سی از عموم مردم برای ساخت چنین دستگاهی عذرخواهی کرد. Steve Wozniak حتی آن را بدترین دستگاهی که تا به حال داشته است، نامید.

شش سال بعد، وجود باتری‎هایی با دوام بیشتر و قابلیت‎هایی نظیر شارژ سریع باید تضمینی برای کاربران HTC Bolt باشند که در مقایسه با کاربران ThunderBolt آن‎‎ها تجربه‎ی بهتری خواهند داشت.

با توجه به دریافت این تاییدیه باید به زودی انتظار رونمایی از آن را داشته باشیم.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال