گوشی HTC Desire 22 پرو مبتنی بر متاورس رونمایی شد

HTC از گوشی متاورسی جدید خود به نام Desire 22 Pro رونمایی کرده است که به نظر می رسد تنها یک گوشی میان رده محسوب می شود و خبری از مشخصات فنی قدرتمند نیست. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، HTC طبق وعده خود از یک گوشی جدید متاورسی رونمایی کرد که قرار […]

HTC از گوشی متاورسی جدید خود به نام Desire 22 Pro رونمایی کرده است که به نظر می رسد تنها یک گوشی میان رده محسوب می شود و خبری از مشخصات فنی قدرتمند نیست.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، HTC طبق وعده خود از یک گوشی جدید متاورسی رونمایی کرد که قرار است با قیمت ۳۹۹ پوند از تاریخ ۱ آگوست وارد بازار شود. به گفته HTC چند ویژگی این موبایل آن را برای آینده آماده کرده است. شرکت سازنده مدعی است این گوشی می‌تواند برای هدست واقعیت مجازی این شرکت یعنی Vive Flow VR یک همراه بی نظیر محسوب شود و با کمک آن دسترسی به متاورس Viverse امکان پذیر خواهد شد. البته این هدست با دیگر گوشی های اندرویدی نیز کار میکند. از دیگر ویژگی این گوشی قابلیت NFT است که طبق اطلاعات منتشر شده به همراه یک کیف پول دیجیتال عرضه خواهد شد. برخی بازارها نیز به خریداران موبایل یک NFT رایگان خواهند داد.

از مشخصات اصلی گوشی هوشمند HTC می‌توان به نمایشگر ۶.۶ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز اشاره‌کرد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در جلوی نمایشگر و درون حفره آن قرار دارد. در پنل پشتی نیز یک ماژول دوربین عمودی وجود دارد که در آن سه دوربین به چشم می خورد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و تشخیص عمق نیز در کنار آن قرار دارد.

 تراشه گوشی جدید اچ تی سی اسنپدراگون ۶۹۵ است که به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. باتری این گوشی از نوع ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ بی سیم معکوس نیز بهره مند خواهد بود. اچ تی سی برای این گوشی استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نیز دریافت کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال