هوآوی Mate 9 و Mate 9 Pro را در 24 آبان‌ماه معرفی خواهد کرد

پس از معرفی گوشی Mi MIX شیائومی با نمایشگر 6.4 اینچی و ادعای شیائومی مبنی بر نسبت 91.3 درصدی صفحه‌نمایش به بدنه، به نظر می‌رسد که این مسئله ذهن بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را درگیر کرده است. دیروز نیز اخباری از گوشی جدید میزو منتشر شد که ظاهراً این نسبت را به 100 درصد […]

پس از معرفی گوشی Mi MIX شیائومی با نمایشگر 6.4 اینچی و ادعای شیائومی مبنی بر نسبت 91.3 درصدی صفحه‌نمایش به بدنه، به نظر می‌رسد که این مسئله ذهن بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را درگیر کرده است. دیروز نیز اخباری از گوشی جدید میزو منتشر شد که ظاهراً این نسبت را به 100 درصد رسانده و گوشی کاملاً بدون لبه‌ای را تولید خواهد کرد که هیچ دکمه‌ای روی آن دیده نمی‌شود و اسکنر اثر انگشت آن در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

وب سایت “weibo” که دیروز نیز منبع خبرهای مربوط بود، پستی منتشر کرده که نشان می‌دهد شرکت هوآوی مشغول کار بر روی یک گوشی جدید است که از هر 4 طرف خمیده است. بر اساس این پست، گوشی جدید هوآوی ممکن است با یک نام تجاری جدید و یا به عنوان عضوی از خانواده آنر معرفی شود.

از همه این‌ها که بگذریم خبرهای جدیدی شنیده می‌شود که گوشی Mate 9 و Mate 9 Pro هوآوی که پیش از این قرار بود 13 آبان‌ماه معرفی شود، این بار در تاریخ 24 آبان‌ماه یعنی حدوداً یک هفته دیگر رونمایی خواهند شد. گوشی Mate 9 هوآوی با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل 472 دلار و نسخه دیگر آن با 4 گیگابیت رم و 64 گیگابیت حافظه داخلی 576 دلار قیمت خواهد داشت. برای نسخه سوم و اعلای آن نیز با برخورداری از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل 694 دلار تعیین شده است.

گفته می‌شود که Mate 9 Pro هوآوی نیز در  دو نسخه عرضه خواهد شد که یک مدل دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده که 679 دلار قیمت خواهد داشت و مدل دیگر آن با قیمت 767 دلاری، 6گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

امیدواریم اخبار تاریخ معرفی دو پرچمدار جدید هوآوی این بار صحت داشته باشد و هفته آینده شاهد رونمایی رسمی این شرکت از محصولات جدیدش باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال