نصب یک حسگر برای بررسی پدیده‌های مرموز هوایی توسط پنتاگون

دفتر یوفو پنتاگون قصد دارد حسگرهای گرملین را توسعه داده و از طریق آن ناهنجاری‌ها را در مدار شناسایی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دفتر یوفو پنتاگون کیت‌های حسگری را توسعه می‌دهد تا از طریق آنها بتواند داده‌های در لحظه مربوط به اشیای ناشناس در آسمان یا فضا را جمع آوری […]

دفتر یوفو پنتاگون قصد دارد حسگرهای گرملین را توسعه داده و از طریق آن ناهنجاری‌ها را در مدار شناسایی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دفتر یوفو پنتاگون کیت‌های حسگری را توسعه می‌دهد تا از طریق آنها بتواند داده‌های در لحظه مربوط به اشیای ناشناس در آسمان یا فضا را جمع آوری کند. دفتر حل ناهنجاری‌های پنتاگون با هدف مطالعه پدیده‌های ناشناخته هوایی توسعه یافته است. این اصطلاح برای پدیده‌های ناشناخته هوایی مانند یوفو به کار می‌رود که شامل اشیای مرموز در آسمان در زیر آب و یا در فضا خواهد بود.

تیم فیلیپس رئیس موقت این دفتر در این مورد می‌گوید وی در حال کار با آزمایشگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها است تا بتوانند یک کیت حسگر قابل حمل به نام سیستم گرملین توسعه دهند که از طریق آن بتوان به ثبت داده‌ها در طیف‌های مختلف پرداخت.

به گفته وی این سیستم پیش از این آزمایش شده و می‌تواند طیف گسترده‌ای از پدیده‌ها را در مکان‌های مختلف از جمله در فضا تشخیص دهد. فیلیپس در چند روز گذشته در جمعی از خبرنگاران منتخب اعلام کرد این حسگر هم اکنون داده‌هایی را از خفاش‌ها و پرندگان جمع آوری کرده است. همچنین می‌توان داده‌هایی را در مورد شراره‌های خورشیدی و درک بهتر آنها جمع آوری کرد. علاوه بر آن با کمک حسگر جدید می‌توان در مورد آنچه که در مدار سیاره ما به وقوع می‌پیوندد مطلع شد و یا آن را در دسته اجرام غیر عادی قرار داده و یا حذف کرد. سیستم گرملین و حسگرهای مربوط به آن می‌تواند در مکان‌های حساس و برای نظارت و بررسی احتمال نفوذ و حریم هوایی و یا نظارت روی ماهواره‌های ایالات متحده در مدار مورد استفاده قرار بگیرد.

این سازمان پس از آزمایش سیستم گرملین قرار است آن را به رهبران پنتاگون تحویل دهد آینده کیت‌های ساخته شده از این حسگر در مکان‌های مهم نظامی و در نزدیکی زیرساخت‌های حیاتی ایالات متحده مستقر شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال