پنتاگون می‌گوید مدرکی مبنی بر وجود فرازمینی‌ها یافت نشده است

پنتاگون در گزارش جدید خود می‌گوید در گزارش‌های قدیمی هیچ مدرکی مبنی بر وجود حیات فرازمینی وجود نداشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پنتاگون در گزارش جدید خود معتقد است باور عموم مبنی بر پنهان کردن اطلاعاتی در مورد اشیای پرنده ناشناس همچنان ادامه خواهد داشت. این باور عموم سال ۱۹۶۰ […]

پنتاگون در گزارش جدید خود می‌گوید در گزارش‌های قدیمی هیچ مدرکی مبنی بر وجود حیات فرازمینی وجود نداشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پنتاگون در گزارش جدید خود معتقد است باور عموم مبنی بر پنهان کردن اطلاعاتی در مورد اشیای پرنده ناشناس همچنان ادامه خواهد داشت. این باور عموم سال ۱۹۶۰ و در زمان آزمایش مخفی هواپیماهای جاسوسی پیشرفته ایجاد شد. اما تاکنون پرواز پهپادهای دولتی انواع ماهواره‌ها و یا بالن‌های هواشناسی نیز به مشاهدات غیر معمول منجر شده است. در گزارش جدید از سوی پنتاگون نیز اعلام شد این مشاهدات هیچ کدام به فضاپیماهای بیگانه متعلق نبوده است. در این گزارش مدرکی مبنی بر پنهان کردن دولت از دانش فناوری فرازمینی وجود نداشته و مدرکی نیز مبنی بر مشاهده یوفوها و بازدید بیگانگان از زمین وجود ندارد. این سند در ۶۳ صفحه منتشر شده و یکی از گسترده‌ترین رد ادعایی است که در سال‌های اخیر برای مقابله با این ادعا توسط پنتاگون صادر شده است. البته به دلیل ایجاد بی‌اعتمادی گسترده نمی‌توان این گزارش را برای آرام کردن وسواس ایجاد شده نسبت به بیگانگان مناسب در نظر گرفت.

پاتریک رایدر سخنگوی وزارت دفاع در این مورد می‌گوید: نگاه پنتاگون به این گزارش به صورت باز و بدون پیش داوری بوده و هیچگونه مدرکی در حمایت از ادعاهای موجود از جمله برنامه‌های مخفی یا فناوری پنهان بیگانگان پیدا نشده است.

با وجود ادعای دانشمندان و محققین مستقل در مورد توضیح مربوط به مات نوری پدیده‌های آب و هوایی هواپیماهای بدون سرنشین یا بالن‌های علمی به عنوان دلایل منطقی هنوز این موارد به عنوان حوادث غیر قابل توضیح در نظر گرفته شده باعث رشد تئوری‌های توطئه شده اند. البته این گزارش حرف آخر نبوده و پنتاگون گزارش دومی را منتشر کرده که در آن طی دستوری از تیم ملی خارج کردن اسناد بیشتری را از حالت محرمانه درخواست می‌کند. ناسا و آژانس‌های اطلاعاتی ایالات متحده برای جمع آوری داده‌های جامع‌تر در مورد مشاهده غیرقابل توضیح راه‌های جدیدی را امتحان می‌کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال