گوشی میان رده ریلمی از الماس برای سیستم خنک کنندگی استفاده می کند

اخیراً ریلمی گوشی هوشمند میان رده ای عرضه کرد که در آن یک سیستم خنک کننده مبتنی بر الماس طراحی شده است. این گوشی که مخصوص گیمر ها است با نام ریلمی GT Neo 2 و با سیستم خنک کننده گران قیمت در چین عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

اخیراً ریلمی گوشی هوشمند میان رده ای عرضه کرد که در آن یک سیستم خنک کننده مبتنی بر الماس طراحی شده است. این گوشی که مخصوص گیمر ها است با نام ریلمی GT Neo 2 و با سیستم خنک کننده گران قیمت در چین عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید ریلمی با ظاهری جذاب شباهت بسیاری به گوشی وان پلاس با ماژول دوربین مستطیل در پنل پشتی دارد. نمایشگر آن از نوع امولد سامسونگ و در سایز ۶.۶ اینچ است. برای این گوشی از چیپست اسنپدراگون 870 ، ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ استفاده شده است.

 ریلمی برای خنک کردن این گوشی گیمینگ از سیستم محفظه بخار، صفحات گرمایی گرافن و مایع خنک کننده به همراه کریستال های الماس استفاده کرده است. این سیستم می تواند دمای پردازنده را در حالت متعادل نگه دارد. به طوری که با استفاده از آن دما تا ۱۸ درجه سانتیگراد پایین‌تر از سایر گزینه ها خواهد بود. البته هنوز این سیستم عملکرد واقعی خود را نشان نداده است و باید دید در نهایت چقدر می تواند موثر باشد.

گوشی ریلمی  GT Neo 2از کیفیت دوربین پایینی برخوردار است. البته دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل است که در آن دو لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد. ریلمی برای اولین بار این گوشی را در چین عرضه کرد و مشخص نیست آیا این گوشی به صورت جهانی نیز عرضه می شود یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال