نسل جدید جاروبرقی شیائومی با قابلیت های بهبود یافته معرفی شد

شیائومی از یک ربات جاروبرقی به نام MIJIA رونمایی کرد که دارای قدرت مکش 4000pa بوده و نسبت به نسل قبل ارتقا یافته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات جاروبرقی شیائومی مدل Mop2 pro دارای فناوری ارتقا یافته برای برخورد کمتر با موانع است. شیائومی به این جاروبرقی ویژگی های دیگر […]

شیائومی از یک ربات جاروبرقی به نام MIJIA رونمایی کرد که دارای قدرت مکش 4000pa بوده و نسبت به نسل قبل ارتقا یافته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات جاروبرقی شیائومی مدل Mop2 pro دارای فناوری ارتقا یافته برای برخورد کمتر با موانع است. شیائومی به این جاروبرقی ویژگی های دیگر نیز اضافه کرده تا بتواند تجربه کاربری را افزایش دهد.

این ربات جاروبرقی به فناوری تشخیص لیزری دوگانه مجهز است که برخورد به موانع در تاریکی را به شدت کاهش می دهد. درک موقعیت مکانی و مسیریابی این دستگاه باعث عملکرد عالی آن در محیط های تاریک میشود. همچنین برای تمیز کردن محیط تعیین شده تنها به یک کلیک نیاز دارد.

ربات جاروبرقی جدید شیائومی قابلیت استفاده از مواد ضدعفونی کننده را نیز داراست و براحتی می تواند از این برای تمیزکاری محیط استفاده کند. همچنین کار با این دستگاه در هر دو حالت آسان است. وجود تقویت کننده دوگانه چرخشی در این ربات با قدرت مکش بالا باعث تمیز کردن کف میشود.

کاربران این دستگاه می توانند آن را از راه دور و با کمک XiaomiAI کنترل کنند. امکان اتصال آن به دیگر دستگاههای هوشمند مانند قفل درب و یا تهویه هوا وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال