شیائومی این‌بار با جاروبرقی به میدان رقابت خواهد آمد

شیائومی ممکن است پیش از هر چیز دیگری یک برند تولید‎کننده‎ی گوشی‎های هوشمند باشد، ولی اخیراً این شرکت چینی در حال نشان دادن توانایی‎های خود در زمینه‎های دیگر نیز است. آن‎ها تاکنون همه نوع دستگاهی را وارد بازار کرده‎اند از جمله یک ترازوی هوشمند، لامپ‎ هوشمند، پلوپز هوشمند، تبلت، دست‎بندهای سلامت و بسیاری از گجت‎های […]

شیائومی ممکن است پیش از هر چیز دیگری یک برند تولید‎کننده‎ی گوشی‎های هوشمند باشد، ولی اخیراً این شرکت چینی در حال نشان دادن توانایی‎های خود در زمینه‎های دیگر نیز است. آن‎ها تاکنون همه نوع دستگاهی را وارد بازار کرده‎اند از جمله یک ترازوی هوشمند، لامپ‎ هوشمند، پلوپز هوشمند، تبلت، دست‎بندهای سلامت و بسیاری از گجت‎های هوشمند دیگر به نحوی که همین اواخر نیز اعلام کردیم که ماشین لباس‎شویی شیائومی نیز به زودی تولید خواهد شد. حالا به نظر می‎رسد که این شرکت قصد معرفی یک دستگاه هوشمند واقعا جالب دیگر دارد، در ادامه در این رابطه با تک نیوز همراه باشید.

چند تصویر جالب توسط کاربران چینی در سطح اینترنت منتشر شده است که به نظر بسته‎بندی محصول بعدی شیائومی را نشان می‎دهد. اگر به این تصاویر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بر روی آن‎ها تصویر یک جاروبرقی رباتی، در کنار برند شیائومی، قرار گرفته که اشاره به این دارد که این شرکت قصد دارد چنین دستگاهی را در آینده‎ی نزدیک وارد بازار کند. شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که با جاروبرقی‎های رباتی آشنا نباشید، ولی آن‎ها در چند سال اخیر واقعا شهرتی برای خود دست و پا کرده‎اند حتی با آ‎ن‎که مدل‎های رده‎بالا آن‎قدر هم ارزان نیستند. سری جاروبرقی‎های Roomba شرکت iRobot در چند سال اخبر بسیار محبوب شده‎اند و همین گفته در رابطه با محصولات شرکت Neato صدق پیدا می‎کند.

با این وجود، ما هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با زمان ورود جاروبرقی هوشمند شیائومی به بازار نداریم، ولی جدا از تصاویر مربوط به بسته‎بندی که در زیر می‎توانید مشاهده کنید، هم‎چنین تصویر یک اپلیکیشن به چشم می‎خورد که به نظر این ربات با آن ارتباط برقرار خواهد کرد. اگر بتوان به شایعات شنیده شده استناد کرد باید گفت که این جاروبرقی رباتی آن‎قدر هم ارزان نخواهد بود ولی با توجه به اصلا ارزان نبودن این محصولات، با توجه به سابقه‎ی شیائومی در حوزه‎های دیگر، می‎توان پیش‎بینی کرد قیمت آن رقابتی خواهد بود. طبق شایعات جاروبرقی هوشمند شیائومی قیمتی در حدود 3000 یوآن چین، در حدود 450 دلار آمریکا، خواهد داشت. ممکن است این قیمت برای یک جاروبرقی رباتی بسیار زیاد به نظر آید، ولی اگر قیمت جاروبرقی Roomba 980 را که 899.99 دلار است در نظر بگیرید، قیمت محصول شیائومی از ارزان نیز ارزان‎تر است.

به یاد داشته باشید که تمامی این صحبت‎ها در حد شایعه است و اصلا اطمینانی برای این وجود ندارد که این شرکت قصد معرفی چنین محصولی را داشته باشد چه برسد به این‎که قیمت آن هم مشخص باشد. ولی ما در آینده به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه شما را در جریان خواهیم گذاشت.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال