پوستر جدید ریلمی طراحی گوشی GT Neo3 را نشان می دهد

ریلمی اخیراً پوستر جدیدی از گوشی GT Neo3 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که می‌توان از طریق آن طراحی این گوشی جدید را مشاهده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی در ماه جاری گوشی GT Neo3 را در چین عرضه خواهد کرد. پیش از آن مدیر ارشد فناوری این شرکت […]

ریلمی اخیراً پوستر جدیدی از گوشی GT Neo3 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که می‌توان از طریق آن طراحی این گوشی جدید را مشاهده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی در ماه جاری گوشی GT Neo3 را در چین عرضه خواهد کرد. پیش از آن مدیر ارشد فناوری این شرکت در چین پوستر جدیدی از محصول اخیر ریلمی که نشان دهنده طراحی جدید موجود در دوربین دستگاه است منتشر کرد. در این پوستر نشان می‌دهد دوربین اصلی این گوشی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر عرضه خواهد کرد.

 همچنین دوربین اصلی در بالا قرار می گیرد و زیر آن یک فلش ال ای دی دوگانه و دو دوربین دیگر قرار دارند. طبق گزارش گیزموچاینا دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 است که ۲ دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار آن قرار دارد. هنوز طراحی مربوط به بخش جلویی گوشی مشخص نشده است. اما پیش از این اطلاعاتی درباره آن منتشر شده بود که نشان می داد احتمالاً دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در حفره ای در بالای نمایشگر قرار دارد.

 پیش از این ریلمی تایید کرد گوشی GT Neo3 مجهز به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود. همچنین این دستگاه با فناوری شارژ اولترادارت UltraDart ۱۵۰ وات عرضه خواهد شد. دو نسخه این گوشی شامل دو باتری با ظرفیت های ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که یکی از آنها از شارژ سریع ۸۰ واتی و دیگری از شارژ اولترادارت ۱۵۰ واتی پشتیبانی میکند.

 احتمالاً این گوشی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. حداکثر رم قابل استفاده در آن ۱۲ گیگابایت و حافظه آن نیز ۲۵۶ گیگابایت است. حسگر اثر انگشت آن نیز درون صفحه نمایش قرار دارد. قیمت اولیه برای عرضه آن به بازار نیز حدود ۳۱۶ دلار تخمین زده شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال