شایعه: آیفون‌های بعدی با جنس بدنه بهتر و نمایشگر Force Touch عرضه خواهند شد

براساس شایعاتی که جدیدا در فضای اخبار تکنولوژی منتشر شده است، اپل قرار است پرچمداران بعدی خود (یعنی سری iPhone 6s) را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم سری 700 عرضه کند. این همان ماده‌ای است که در بدنه‌ی ساعت هوشمند اپل سری Apple Watch Sport استفاده شده و برای آن ساعت، مقاومت و سیقلی بودن […]

براساس شایعاتی که جدیدا در فضای اخبار تکنولوژی منتشر شده است، اپل قرار است پرچمداران بعدی خود (یعنی سری iPhone 6s) را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم سری 700 عرضه کند.

این همان ماده‌ای است که در بدنه‌ی ساعت هوشمند اپل سری Apple Watch Sport استفاده شده و برای آن ساعت، مقاومت و سیقلی بودن را در کنار وزن مناسب به ارمغان آورده است.

آلومینیوم سری 7000 که معمولا در ساخت دوچرخه‌های حرفه‌ای نیز کاربرد دارد، حدود 60 درصد از آلومینیوم معمولی مستحکمتر بوده و چگالی مولکولی آن، حدود یک سوم استیل است.

البته این جنس بدنه فقط یکی از نوآوری های اپل در ارائه آیفون‌های جدید بوده و احتمال می‌رود اپل در ساخت نمایشگر آنها از تکنولوژی Force Touch نیز استفاده کند که باعث ارائه‌ی یک نمایشگر پیشرفته و معرفی امکانات جدید و البته اپلیکیشن‌های جدید با توجه به امکان جدید نمایشگر (تشخیص میزان فشار) خواهد شد.

نظر شما درباره این دو شایعه چیست؟ آیا اپل خواهد توانست این دو تغییر را برای دو آیفون بعدی که احتمالا در سپتامبر معرفی خواهند شد، آماده کند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال