نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در بیماری‌های کودکان

محققان به تازگی دریافتند که شبکه اجتماعی باعث ایجاد اختلالات خوردن در نوجوانان می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از  دیلی‌میل، رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام در غذا خوردن نوجوانان اختلال ایجاد کرده و از تغذیه مناسب آن‌ها جلوگیری می‌کند.  این پژوهش که روی 1000 کودک بین 12 تا […]

محققان به تازگی دریافتند که شبکه اجتماعی باعث ایجاد اختلالات خوردن در نوجوانان می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از  دیلی‌میل، رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام در غذا خوردن نوجوانان اختلال ایجاد کرده و از تغذیه مناسب آن‌ها جلوگیری می‌کند.

 این پژوهش که روی 1000 کودک بین 12 تا 14 سال انجام گرفته، نشان میدهد که اینستاگرام در تغذیه آنها تاثیر زیادی دارد. بسیاری از آنها از خوردن جلوگیری می‌کنند تا اندامی شبیه به مدل‌ها داشته باشند. بسیاری از کودکان تحت آموزش اعتراف کرده‌اند که در هنگام کار با این شبکه اجتماعی از خوردن وعده‌های غذایی امتناع کرده‌اند. تقریبا نیمی از دختران و 47 درصد پسران در این آزمایش اختلال در خوردن را تجربه کرده‌اند.

 سه چهارم دختران نوجوان و پسران در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. در میان شبکه‌های اجتماعی نیز اینستاگرام و اسنپ چت از محبوبیت بسیار بالایی در میان نوجوانان برخوردار هستند. اختلال در خوردن وعده‌های غذایی مناسب برای نوجوانان در حال رشد مشکلات جدی ای را بوجود خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال