دومین محموله از ترمینال‌های استارلینک وارد اوکراین شد

اسپیس ایکس علاوه بر تایید ورود دومین مرحله از محموله ترمینالهای استارلینک به اوکراین ارسال آداپتورهایی را برای تامین برق این دیش توسط فندک خودرو، صفحه های خورشیدی، باتری و ژنراتور تایید کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، میخائیلوف فدوروف نخست وزیر و معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین ورود دومین محموله […]

اسپیس ایکس علاوه بر تایید ورود دومین مرحله از محموله ترمینالهای استارلینک به اوکراین ارسال آداپتورهایی را برای تامین برق این دیش توسط فندک خودرو، صفحه های خورشیدی، باتری و ژنراتور تایید کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، میخائیلوف فدوروف نخست وزیر و معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین ورود دومین محموله ترمینالهای استارلینک به اوکراین را تایید کرده است. پیش از وی نیز ایلان ماسک اعلام کرده بود علاوه بر ترمینالها آداپتور هایی را برای دیشهای استارلینک به همراهی محموله به اوکراین فرستاده است.

فدوروف در توییت اخیر خود نوشته است: ما محموله دوم استارلینک را دریافت کردیم و ایلان ماسک به قول خود عمل کرد. از حمایت اوکراین و صلح در سراسر جهان ممنونیم.

دستیابی اوکراین به پایانه‌های استارلینک در وهله اول مدیون فدوروف است. زیرا او از طریق توییتر و تماس با ایلان ماسک درخواست دریافت سیستمهای اینترنت ماهواره ای را مطرح کرد. پس از وی نیز ماسک درخواست وی را پاسخ داد و اعلام کرد سرویس استرلینک اکنون در این کشور فعال است. چند روز بعد نیز اولین محموله از ترمینالهای استارلینک به اوکراین رسید که فدوروف عکسی از آن را در توییتر منتشر کرد. پشش از درخواست فدروف و ورود پایانه‌های استارلینک اتصال اینترنت این کشور قطع شده بود. به نظر می‌رسد استارلینک کمک بسیار بزرگی به کشور اوکراین کرده است. زیرا توانسته در زمان جنگ به اینترنت متصل باشد. ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نیز از حمایت وی از کشور اوکراین تشکر کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال