امارات اولین بیمارستان متاورس را راه اندازی می کند

امارات قصد دارد اولین بیمارستان فضای متاورس را راه اندازی کند. قرار است این مرکز از مهرماه کار خود را آغاز کرده و بیماران نیز با حضور در این بیمارستان مجازی از پزشکان مشاوره بگیرند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت خدمات بهداشتی در امارات به نام Thumbay قصد دارد یک […]

امارات قصد دارد اولین بیمارستان فضای متاورس را راه اندازی کند. قرار است این مرکز از مهرماه کار خود را آغاز کرده و بیماران نیز با حضور در این بیمارستان مجازی از پزشکان مشاوره بگیرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت خدمات بهداشتی در امارات به نام Thumbay قصد دارد یک بیمارستان مجازی در فضای متاورس ایجاد کند. این شرکت به عنوان مسئول ساخت بیمارستان مجازی کار خود را آغاز کرده است. در این بیمارستان بیماران می توانند حضور مجازی داشته باشند و از طریق آواتارها با پزشکان ارتباط برقرار کنند. موسس و رئیس شرکت Thumbay در این مورد می گوید: ما در حال کار روی این پروژه هستیم و قرار است قبل از اکتبر سال جاری آن را راه اندازی کنیم. این بیمارستان کاملا مجازی امکان حضور مردم با آواتار را فراهم خواهد کرد و آنها می توانند از پزشکان مشاوره بگیرند.

به گفته گروه Thumbayدر این بیمارستان خدماتی در قالب فناوری های واقعیت افزوده و یا مجازی برای بیمارانی که حداقل شش ماه بستری بوده اند یا فلج هستند ارائه می شود. هدف از ساخت این بیمارستان نیز کمک به بیماران معلولیت دائمی است. این شرکت در مورد خدمات اولین بیمارستان متاورس میگوید: بیمارستان با اهدای هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به این دسته از افراد کمک می‌کند تا آنها بتوانند در اتاق خود حضور داشته باشند.

 به عنوان مثال یک فرد اهل سریلانکا که به صورت کامل فلج شده و حرکات حسی خود را از دست داده بود توانست از این فناوری کمک بگیرد و تجربه حضور در اتاق خود در سریلانکا را داشته باشد. این روش می‌تواند باعث افزایش انگیزه بیماران شود.

 هنوز در مورد هزینه های مربوط به بیمارستان مجازی خبری منتشر نشده است. البته نایب رئیس گروه Thumbay اعلام کرد احتمالاً در این بیمارستان از سیستم‌های هوش مصنوعی برای تشخیص بیماران استفاده می شود و شماره خودرو بیماران و چهره آنها نیز ثبت خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال