بزرگترین بازار NFT جهان با افت ۹۹ درصدی مواجه شد

DappRadar داده هایی را منتشر کرده است که نشان میدهد بزگترین بازار NFT جهان به نام OpenSea دچار ۹۹ در صد کاهش در حجم معاملات خود در چهار ماهه اخیر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حجم معاملات در بزرگترین بازار NFT جهان به شدت کاهش یافته است. بطوریکه رقم معاملات […]

DappRadar داده هایی را منتشر کرده است که نشان میدهد بزگترین بازار NFT جهان به نام OpenSea دچار ۹۹ در صد کاهش در حجم معاملات خود در چهار ماهه اخیر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حجم معاملات در بزرگترین بازار NFT جهان به شدت کاهش یافته است. بطوریکه رقم معاملات در این پلتفرم از ۲.۷ میلیارد دلار به ۹۰۳۴ میلیون دلار رسیده است. در مقابل OpenSea نیز به این گزارش واکنش نشان داد و عدد ۹۹ درصد را تایید نکرد. این پلتفرم اخیرا ۲۰ درصد از کارمندآن خود را اخراج کرده است.

پلتفرم OpenSea در گفتگو با وب سایت فورچون اعلام کرد ترجیح میدهد تنها حجم معاملات اتریوم محاسبه شود. همچنین وی روش محاسبه توسط DappRadar را ناقص می داند. اما طبق محاسبه فورچون که بر اساس معیارهای OpenSea است باز هم حجم معاملات این شرکت از ماه می تا ژوئیه ۶۲ درصد کاهش داشته است. نکته مهم دیگر اینکه علاوه بر کاهش حجم معاملات تعداد کاربران و معاملات آنها نیز بطور همزمان کاهش داشته است. این موضوع نشان دهنده کاهش علاقه کاربران و ارزش مجموعه های مبتنی بر بلاکچین است.

در طول ماه‌های گذشته بازار کریپتو و NFT کاهش بی سابقه ای را تجربه کرد. بطوریکه بدترین عملکرد این بازار در طول یکسال گذشته به ماه ژوئن با مجموع فروش کمی بیشتر از یک میلیارد دلار تعلق دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال